۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۳۲۰۹۶۷
نماینده مردم مشهد در مجلس خبرگان رهبری:

مؤسسات اقتصادی آستان قدس رضوی می تواند الگویی برای اقتصاد سالم در راستای حمایت از مستضعفین باشد

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدخدایی گفت: مؤسسات آستان قدس رضوی می تواند الگویی برای اقتصاد سالم در راستای حمایت از مستضعفین باشد.
 آستان قدس رضوي

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدخدایی نماینده مردم مشهد در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، ضمن عرض تبریک به حجت الاسلام  رییسی، جهت انتصاب ایشان از سوی رهبر انقلاب به سمت تولیت آستان قدس رضوی، ابراز کرد: طبق فرمایش رهبر انقلاب، خدمت به آستان قدس افتخار بزرگی است و آن را با هیچ چیزی نمی توان مقایسه کرد.

 

وی در ادامه افزود: توصیه رهبر انقلاب نسبت به زایران ضعیف و نیازمند در سرلوحه دستور العمل قرار گرفته است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین عبد خدایی با بیان این که افرادی هستند از نقاط مختلف کشور با عشق و علاقه مشرف می شوند و اندوخته چندین ساله خود را هزینه می کنند اضافه کرد: چه خوب است برای ایشان زایرسراهای ساده و ارزان قیمتی ساخته شود که به صورت رایگان و یا با پرداخت وجه اندکی بتوانند چند روزی میهمان آستان مقدس حضرت ثامن الحجج(ع) باشند.

 

عضو اتاق فکر تبلیغ خراسان تصریح کرد: در کنار خدمات ارزنده به زائران، مجاورین مستضعف هم از سفره گسترده حضرت رضا(ع) بهره مند شوند.

 

وی آستان قدس را بهترین الگو برای دنیای اسلام و تشیع معرفی و تشریح کرد: آستان قدس می تواند بهترین الگو ی تبلیغ، توسل و عزاداری صحیح برای دنیای اسلام و تشیع گردد و مهمترین مکان علمی و تحقیقاتی جهان اسلام به شمار آید.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین عبد خدایی در پایان با اشاره به اینکه آستان قدس رضوی می تواند در محدوده اختیارات و امکاناتش در ایجاد اشتغال و کمک به مستمندان سهیم باشد گفت: موسسات اقتصادی آستان قدس می تواند الگویی برای اقتصاد سالم در راستای حمایت از مستضعفین باشد./861/303/ب3

ارسال نظرات