۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۳۲۱۰۳۱
آیت الله کعبی تشریح کرد؛

برنامه های دشمن برای مقابله با اسلامیت نظام

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز تولید قدرت برای اسلام و حفظ قدرت اسلام و توسعه قدرت اسلامی واجب شرعی است و سهل انگاری در حفظ این قدرت گناه کبیره است.
آيت الله کعبي در اجلاسيه نوزدهم خبرگان

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در نوزدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان پس از تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، رحلت آیت الله واعظ طبسی را تسلیت گفت و سپس درباره جایگاه نظام اسلامی، نکاتی را بیان کرد.


دشمن در مبارزه با اسلام ناب محمدی و روحیه اسلامی خواهی ملت ایران تلاش دارد که از الگوی زنده شدن جمهوری اسلامی برای کشورهای منطقه جلوگیری کند.


امروز تولید قدرت برای اسلام و حفظ قدرت اسلام و توسعه قدرت اسلامی واجب شرعی است و سهل انگاری در حفظ این قدرت گناه کبیره است.


جمهوری اسلامی قدرت اسلامی است و دشمن برای مقابله با اسلامیّت نظام بر امور زیر تمرکز کرده است.


1- تغییر ذهنیت خواهی برای جلوگیری از تأثیرگذاری در سطح جامعه و وحشت از نفوذ کلمه آنان
2- تلاش دشمن برای تغییر ارزشهای اسلامی ـ انقلابی
3- تبلیغ بر علیه ولایت فقیه و ولی فقیه و راه و عملکرد امام و رهبری ، دشمن پی برده است که رابطه میان رهبری و ملت در میدان های مختلف گره گشا است بنابراین برای زیر سوان بردن اصل رهبری الهی و حاکمیت دینی تلاش دارد.
4- مردم تفکر غلط جدایی دین از سیاست، زیرا سیاست دینی همیشه قدرت های مستکبر را در هم شکسته است.
5- حمله به روحانیت اصیل شیعه با هدف تضعیعف و استعاله انقلاب و منزوی کردن روحانیت
6- تلاش برای پیشبرد تهاجم فرهنگی بویژه بر علیه جوانان
7- جداکردن مردم از نظان اسلامی برای تهی کردن نظام از پشتوانه مردمی
8- تحقیر جریان نفوذی و انقلابی به نام تندروی
9- تضعیف وحدت ملی از طریق ایجاد شکاف بین مسئولین و اختلاف دورن آحاد ملت اعم از اختلاف مذهبی و قومیتی و شکاف جناحی و گروهی
10 - منصرف کردن ذهن مردم از دشمنی دشمن و ایجاد یاس و ابهام نسبت به آینده
11- القای ناکارامدی جمهوری اسلامی و القای بازگشت مردم از آرمانهای انقلاب

 

وی در پایان استفاده از ظرفیت مجلس خبرگان برای ارائه راهکارهای نظری وعملی در جهت رفع و دفع آسیب های حکومت دینی و حل معضلات و مشکلات مردم در امر معیشت ، امنیت ، پیشرفت ، عدالت و تقویت بعد اسلامی نظام را ضروری دانست.

همچنین افزود نباید فرصت ها را از دست داد و می بایست بروی برنامه ها و نقشه های دشمنان متمرکز شد؛ با حفظ محوریت ولایت فقیه باید نقشه ها و توطئه های دشمنان را خنثی بکنیم و کارامدی نظام اسلامی را تقویت کنیم./1323/د102/ج1

ارسال نظرات