۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۳۲۱۰۸۵
استاد حوزه علمیه:

شیاطین با وسوسه به دنبال گمراهی انسان هستند

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل مذهبی گفت: شیطان تا آخرین لحظه ای که ما زنده باشیم دست از ما برنمی دارد و از همان لحظه ای که انسان به دنیا می آید شیاطینی با او هستند تا انسان را به گمراهی بکشند.
شياطين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام هادی بامری در مراسم عزاداری که در مسجد صدیقه کبری(س) زاهدان برگزار شد، گفت: یکی از کارهایی که همه ما انجام می‌دهیم این است که برای کارهای خود هدفی را دنبال می‌کنیم.


وی ادامه داد: بعضی ها هدف خود را از همان جوانی انتخاب می کنند و یک برنامه ریزی کامل برای زندگی انجام می دهند؛ بعضی از مسائل زندگی سبب می‌شود که ما به هدف خود نرسیم.


کارشناس مسائل مذهبی یاد آور شد: هدف نهایی که همه انسان ها می خواهند آن است که به خوشبختی برسند، عاقبت بخیری یکی از دعاهای مهم است یعنی آدم هم در این دنیا هم در آخرت به سعادت برسد.


وی افزود: برای رسیدن به سعادت انسان بعدهای مختلف دارد بعضی ها به سعادت ملکوتی می‌رسند یعنی آن نمازی که قبلا می‌خواند با نماز فعلی فرق می کند، ما باید چیزهای حسنه را از خدا بخواهیم یعنی هر چیزی که نیک است به ما بدهد.


حجت الاسلام بامری خاطرنشان کرد: شیطان تا آخرین لحظه ای که ما زنده باشیم دست از ما برنمی دارد، از همان لحظه ای که انسان به دنیا می آید شیاطینی با او هستند تا انسان را به گمراهی بکشند.


وی عنوان کرد: بعضی ها آن قدر به بعضی از افراد اعتماد می‌کنند که به خدای خود نمی کنند؛ زمانی که روزی آدم مقدر بشود آدم هر کاری بکند همان روزی نصیبش می‌شود، بعضی‌ها خودشان روزی خود را حرام می کنند.


حجت‌الاسلام بامری در پایان گفت: خیلی از جاها راه‌های دزدی خیلی راحت است، ما اگر بخواهیم به مثل حضرت یوسف باشیم باید نفس خود را بکشیم تا به سعادت برسیم./831/203/ب1

ارسال نظرات