۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۳۲۱۱۰۵

اعزام بیش از 10 هزار لرستانی به اردوهای راهیان نور

خبرگزاری رسا ـ معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: از 25 اسفندماه تا نیمه دوم فروردین بیش از 10 هزار لرستانی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شود.
کاروان هاي راهيان نور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، علی حسین پازدار، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، پیش از ظهر امروز، در جلسه اعزام کاروان راهیان نور که در محل استانداری لرستان برگزار شد، گفت: اعزام کاروان های راهیان نور از 25 اسفندماه جاری آغاز می شود.

 

وی اعزام کاروان های راهیان نور را فرصتی در جهت تبیین اهداف و آرمان های شهدا خواند و افزود: اعزام کاروان های راهیان نور حرکتی فرهنگی در جت حفظ ارزش ها و آرمان های شهدا و انقلاب است.

 

وی با بیان این که اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب تا نیمه دوم فروردین ادامه دارد، عنوان کرد: در این ایام بیش از 10 هزار لرستانی به اردوهای راهیان نور اعزام می شود.

 

پازدار در ادامه خاطرنشان کرد: در طول سال جاری بیش از یک هزار و 700 نفر از دانشجویان دانشگاه های استان لرستان در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شده است.

 

وی اظهار داشت: در جهت اعزام کاروان های راهیان نور همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی لرستان امری مهم و ضروری است تا سفری همراه با آرامش برای کاروان های راهیان نور فراهم شود.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل(ع) با اشاره به همکاری علوم پزشکی استان بیان کرد: این نهاد آمبولانس، داروی مورد نیاز، پزشک و پرستار در اختیار این کاروان ها قرار خواهد داد.

 

وی در ادامه یادآور شد: در کاروان های راهیان نور یک روحانی مستقر خواهد شد که افزون بر روایت گری دوران دفاع مقدس، به مسائل دینی و شرعی افراد پاسخ می دهند.

 

پازدار از همکاری جهاد کشاورزی در جهت اعزام کاروان های راهیان نور خبر داد و افزود: این نهاد دو ایستگاه صلواتی در مسیر کاروان های راهیان نور مستقر خواهد کرد.

 

وی تأکید کرد: از بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز انتظار می رود همچون دوره های گذشته نصب تصاویر شهدای شاخص استان را در مسیر اردوهای راهیان نور مورد توجه قرار داده و فضا سازی معنوی صورت گیرد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران لرستان تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز نسبت به تأمین اقلام تغذیه ای، تبلیغات اسلامی تأمین روحانی، ارشاد اسلامی و بسته های فرهنگی اقدام خواهد کرد.

 

وی با تشکر از رسانه های استان در راستای انعکاس اخبار اعزام کاروان های راهیان نور بیان داشت: به صورت مستمر اخبار مربوط به این حوزه در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت./9459/202/ب3

ارسال نظرات