۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۳۲۱۱۲۴
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی:

امنیت و آسایش امروز ما مرهون مجاهدت شهیدان است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امنیت و آسایش امروز ما مرهون مجاهدت شهیدان است، گفت: وظیفه ما در قبال شهدا، بسیار سنگین است؛ آنان رسالت خود را به زیبایی انجام دادند و امروز ما باید تلاش کنیم رهروان خوبی برای آنان باشیم.
اشتري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز 19 اسفند در کنگره «سرداران و دو هزار شهید نیروی انتظامی» که در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، گفت: امروز بحمدالله با اقداماتی که صورت گرفته است، این استان در بهترین وضعیت امنیتی قرار دارد و جزء استان‌های امن کشور محسوب می‌شود.


وی اظهار کرد: امنیتی که امروز بر کشور حاکم است، حاصل مجاهدت و رشادت‌های عزیزانی است که جان خود را در راه این عزت و امنیت فدا و با خون خود، مرزهای نظام اسلامی را حفظ کردند.


فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: نیروی انتظامی در راستای انجام رسالت خود که برقراری امنیت، حراست از مرز، مقابله با اشرار، باندها و شبکه‌های جرائم سازمان‌یافته است، بیش از 19 هزار شهید در کشور تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه مأموران نیروی انتظامی آماده هرگونه جانفشانی در راه نظام اسلامی هستند، افزود: نیروی انتظامی با تمام توان خود برای حفظ امنیت و افزایش اقتدار و عزت نظام اسلامی، آماده خدمتگزاری است.


اشتری با بیان اینکه امروز بخشی از جوانان ما در شهرهای مرزی در مقابله با اشرار و سوداگران مرگ به شهادت می‌رسند، عنوان کرد: در داخل شهرها نیز نیروی انتظامی با هنجارشکنان مقابله می‌کند و برای اجرای مأموریت‌های خود شهدایی را نیز تقدیم انقلاب کرده است.


وی ادامه داد: نیروی انتظامی با اشرافیت اطلاعاتی بر مجرمین توانسته اقدامات پیشگیرانه انجام دهد اما یک جایی با تجهیزات نمی‌توانیم با اشرار مقابله و مأموران نیروی انتظامی برای مقابله با آن‌ها از جان خود مایه می‌گذارند.


گفتنی است، در این مراسم که بیش از 550 خانواده محترم شهدای انتظامی و مرزبانی نیز حضور داشتند، از کتاب «شهدای نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان» نیز رونمایی و همچنین از «یادمان شهید گمنام در ستاد انتظامی» پرده‌برداری شد./831/202/ب1

ارسال نظرات