۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰
کد خبر: ۳۲۱۲۵۳

بازخوانی ضرورت وحدت و پرهیز از تفرقه افکنی در رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ بازخوانی ضرورت وحدت و پرهیز از تفرقه افکنی در برنامه «دوستانه» و داستان «بوی گل یاس» در «داستان هفته» از جمله برنامه‌های رادیو معارف است.
راديو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا، بازخوانی ضرورت وحدت و پرهیز از تفرقه افکنی در برنامه «دوستانه» و داستان «بوی گل یاس» در «داستان هفته» از جمله برنامه‌های رادیو معارف است.

 

بازخوانی ضرورت وحدت و پرهیز از تفرقه افکنی 

رادیو معارف در برنامه «دوستانه» با تأکید بر اهمیت وحدت اسلامی راه های نهی از تفرقه افکنی را ارائه می کند.

 

 حجت الاسلام و المسلمین حسن دهشیری کارشناس علوم قرآنی در برنامه «دوستانه» از سیره و رفتار پیامبر گرامی اسلام (ص) و امامان معصوم علیهم السلام به عنوان الگوهای عملی وحدت و اخوت یاد کرده و با اشاره به رهنمودهای امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب راهکارهای نهی از تفرقه افکنی را برای مخاطبان صدای فضیلت بیان می کند.

 

برنامه «دوستانه» کاری از گروه فرهنگ و جامعه رادیو معارف است که ذیل موضوع محوری امر به معروف و نهی از منکر، در هر برنامه به تبیین مصادیق معروف و منکر از منظر قرآن و حدیث می پردازد.

 

این برنامه به تهیه کنندگی روح الله شجاعی و گویندگی سیدحمید حسینی پنجشنبه ها ساعت 12 و 45 دقیقه از صدای فضیلت پخش می شود.

         

بوی گل یاس در رادیو معارف می پیچد

 رادیو معارف به مناسبت 22 اسفند روز گرامیداشت شهید، داستان «بوی گل یاس» را روایت می کند.

 

برنامه «داستان هفته  رادیو معارف در آستانه روز شهید و سالروز شهادت سردار بدر شهید مهدی باکری با داستان «بوی گل یاس» به روایت بخش هایی از زندگی و مجاهدت های این شهید والامقام می پردازد.

 

«داستان هفته» با تلاش گروه فرهنگ و جامعه به تهیه کنندگی حسن توکلی زاده و روایتگری علی فرحناک جمعه 21 اسفند ساعت 30 : 13 از رادیو معارف پخش می شود.

 

سردار پاسدار مهدی باکری فرمانده غیور لشکر عاشورا ، 25 اسفند 1363 در حین عملیات بدر بر اثر اصابت شلیک مستقیم آرپی جی دشمن بعثی به خیل همرزمان شهیدش پیوست و پیکر پاکش در دل اروند ناپدید گشت./998/د101/ی

 

منبع: رادیو معارف

ارسال نظرات