۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۳۲۱۳۰۸
همزمان با روز بزرگداشت شهدا؛

کاشان میزبان 2 شهید گمنام دفاع مقدس می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مسؤول مؤسسه فرهنگی شهدایی زهیر کاشان گفت: همزمان با روز بزرگداشت شهدا و ایام شهادت حضرت زهرا (س) شهرستان کاشان میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس خواهد بود.
مراسم وداع با شهداي گمنام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حسین شریفی مدیر مسؤول موسسه فرهنگی شهدایی زهیر کاشان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: همزمان با روز بزرگداشت شهدا و ایام شهادت حضرت زهرا (س) شهرستان کاشان فردا جمعه 21 اسفند 94 میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس خواهد بود.

 

شریفی با اشاره به این که این دو شهید گمنام، پس از حضور در مصلی نماز جمعه کاشان از سوی مردم و نمازگزاران جمعه کاشان تشییع خواهند شد، یادآور شد: مراسم وداع با این دو شهید گمنام عصر جمعه از ساعت 16 الی 18در خیابان نطنز جنب مسجد باب الحوائج حسینیه مجتبویون برگزار خواهد شد.

 

وی همچنین با بیان این که امروز ما وظیفه داریم یاد و نام شهدا را گرامی داشته و با تبعیت از ولایت از مقام معظم رهبری دفاع کنیم، گفت: شهدا راه را برای ما مشخص کردند و اگر کسی در راه شهدا قدم بردارد باید سبک زندگی و شاخصه های شهدا را نیز الگوی زندگی خود قرار دهد.

 

مدیر مسؤول موسسه فرهنگی شهدایی زهیر کاشان بصیرت، استقامت دینی و اخلاص در عمل را از مهم ترین ویژگی های شهدا نام برد و افزود: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدایی به ثمر رسید که با اعتقاد راسخ به ولایت و در پاسداری از آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره) از جان خود گذشتند./1307/203/ب1

ارسال نظرات