۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۳۲۱۳۳۳
نماینده ولی فقیه در قزوین:

مدافعین حرم اهل بیت پاسدار دین اسلام هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به اهمیت نقشه مهندسی شده دین، گفت: تنها پذیرفتن دین برای انسان کافی نیست و باید به همه اعمال و دستورات ضروری که خدای متعال در قالب دین بر ما لازم و ضروری دانسته، عمل کنیم زیرا خدای متعال فرموده انسان‌ها همین که بگویند ایمان آورده‌ایم به حال خود‌‌ رها نخواهند شد.
حجت الاسلام والمسلمين عبدالکريم عابديني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت ایام فاطمیه در مسجد جامع شهر محمدیه برگزار شد، گفت: برای عده‌ای پیروزی جبهه دین با کفار تفاوتی ندارد و برای آن‌ها فرقی نمی‌کند که در سوریه، آمریکا و همراهانش که‌‌ همان انگلیس، اسرائیل و وهابیت سعودی هستند، پیروز شوند و یا مردم آن کشور به پیروزی دست پیدا کنند.

 

دولت پول برجام را صرف مبارزه با داعش نمی‌کند

وی در ادامه با اشاره به برجام افزود: اینکه آقای سریع القلم، مشاور ارشد رییس جمهور می‌گوید دولت پول برجام را صرف مبارزه با داعش نمی‌کند، نقشه شیطان است و با این جمله می‌خواهند شهدای مدافع حرم را محاکمه ‌کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ابراز کرد: چرا عده‌ای نمی‌فهمند اگر ما در سوریه مقابل داعش نمی‌ایستادیم باید در شهرهای ایران با آن‌ها مبارزه می‌کردیم و خداوند هم در همین ارتباط می‌فرماید شما را چه شده است در راه خدا و برای نجات مستضعفان(از هر دینی) بر نمی‌خیزید.

 

نجات ظلم دیدگان در مقابل ظلم و ستم از دیدگاه قرآن کریم

این کارشناس دینی در ادامه بیان کرد: طبق نگاه قرآن کریم همین که مسلمانان دیدند که به عده‌ای، از هر دین و مذهبی ظلم می‌شود باید به نجات آن‌ها بروند و در این خصوص هیچ کوتاهی نکنند.

 

این استاد حوزوی عنوان کرد: بر اساس نقشه دینی امام علی (ع) می‌فرماید به من خبر رسیده که از پای یک زن یهودی زینت آلاتش را بیرون آورده‌اند اگر کسی این خبر را بشنود و بمیرد نباید سرزنش شود اما با وجود این بیان امام علی (ع) که بر اساس نقش دین است، عده‌ای می‌گویند ما نباید برای دفاع از مظلومان سوریه وارد میدان شویم.

 

خطیب جمعه در قزوین یادآور شد: رسول اکرم (ص) فرموده اگر کسی شب و روز بگذراند و هم و غم و فکر و ذکرش مسلمانان نباشد، و اگر مسلمانی صدای کمک خواهی کسی را از هر دینی بشنود، ولی به فریاد او نرسد، مسلمان نیست و این‌ها همه تکلیف ما را به خوبی روشن می‌کند.

 

تنها پذیرفتن دین برای انسان کافی نیست

وی در ادامه با اشاره به اهمیت نقشه مهندسی شده دین، تصریح کرد: تنها پذیرفتن دین برای انسان کافی نیست و باید به همه اعمال و دستورات ضروری که خدای متعال در قالب دین بر ما لازم و ضروری دانسته، عمل کنیم زیرا خدای متعال فرموده انسان‌ها همین که بگویند ایمان آورده‌ایم به حال خود‌‌ رها نخواهند شد.

 

این کارشناس حوزوی اظهار کرد: بر اساس نقشه دینی، خدای متعال برای مشخص شدن مرزهای اهل صدق با اهل دروغ، آزمایش‌های سختی را در نظر می‌گیرد و انسان را به حال خود‌‌ رها نمی‌کند.

 

این کارشناس فرهنگی بیان کرد: بر اساس نقشه خدای متعال ما صاحب ولی که به معنای دوست، سرپرست، حاکم، ناصر و دلسوز که خود خداوند است، هستیم اما نقشه شیطان این است که انسان صاحب اولیاء باشد.

 

این کارشناس اخلاق تصریح کرد: این کافران هستند که به جای «ولی»، «اولیاء» و به جای «رَب»، «ارباب» را به سرپرستی می‌پذیرند و این مسیر برخلاف مسیری است که بندگان خالص خدای متعال می‌روند.

 

وی در ادامه ابراز داشت: خداوند مؤمنان را در نقشه‌ای و منافقان را در نقشه دیگری قرار داده و در این نقشه نشان می‌دهد که عقل، غیرت، انس و انسانیت برای منافقان مرده اما ارتباطات مؤمنان همراه با انس، الفت، غیرت و انسانیت است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ابراز کرد: کسانی که دین دارند و صادقانه ایمان آورده‌اند، همه همشان را برای مبارزه با طاغوت گذاشته اما کسانی که به دین علاقه‌ای ندارند و دنیا را به لذت‌های مادی خلاصه می‌کنند، هر لذت بزرگ‌تری از دنیا نصیبشان شود، خوشحال‌تر می‌شوند.

 

وی در پایان گفت: مؤمنان کسانی هستند که وقتی نام خدا به گوششان می‌رسد، دلشان به لرزه می‌افتد و وقتی آیات خدا بر آن‌ها تلاوت می‌شود، ایمان و توکلشان افزایش پیدا می‌کند و این زندگی بر اساس نقشه خدای متعال است که در تقابل با نقشه شیطانی قرار دارد./955/202/ب3

ارسال نظرات