۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۳۲۱۳۴۲
همزمان با ایام فاطمیه؛

نمایشگاه بانوی بی نشان در سطح کشور برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: مجموعه نمایشگاهی بانوی بی نشان شامل 24 تابلو محتوایی در سطح کشور برپا می شود.
بانوي بي نشان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به چاپ 10 هزار پوستر سوگواره یاس نبوی ، 5 هزار پوستر رهروان فاطمی و 5 هزار پوستر شام غریبان حضرت زهرا (س) برای تبلیغ و اطلاع رسانی اجرای طرح سوگواره یاس نبوی گفت: مجموعه نمایشگاهی بانوی بی نشان شامل 24 تابلو در سطح کشور برپا می شود.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه به چاپ کتاب مسابقه یاس نبوی با عنوان «زندگی به سبک مادر» در 50 هزار شمارگان اشاره و خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند با تهیه این کتاب از امامزادگان و بقاع متبرکه در این مسابقه شرکت کنند و از جوایز نفیس آن بهره مند شوند.

 

وی در پایان با اشاره تولید نرم افزارهای ویژه موبایل به مناسب ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: نرم افزارهای اندرویدی «سوگواره شعر فاطمی» ، «سوگواره یاس نبوی»، «شرح خطبه فاطمی» و «خطبه حضرت زهرا (س)» طراحی شده است و علاقه مندان جهت بهره برداری می توانند به سایت معاونت فرهنگی سازمان اوقاف به نشانی www.mfso.ir مراجعه کنند./1325/د102/ی

 

منبع: روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه

ارسال نظرات