۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۳۲۱۳۶۱
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین:

راهیان نور پیوند ناگسستنی نسل امروز با دستاوردهای والای شهدا است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: راهیان نور در حقیقت پیوند ناگسستنی نسل امروز با دستاوردهای ارزشمند و والای شهدا است که در این چند سال اخیر مورد استقبال گرفته است.
حجت الاسلام عباس نظري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام عباس نظری معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی تاکستان ضمن گرامی‌داشت 20 اسفند روز راهیان نور به تأثیرگذاری راهیان نور در کشور پرداخت و گفت: یادمان‌های 8 سال دفاع مقدس نماد پایداری و مقاومت ملت ایران می‌باشد و حضور در این مناطق که قطعه‌ای از بهشت است می تواند جوانان را با رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان ما در آن دوران حماسه و ایثار آشنا کند.

 

استقبال بی‌نظیر نسل جوان از مناطق جنگی در سال جاری

وی در ادامه افزود: راهیان نور در حقیقت پیوند ناگسستنی نسل امروز با دستاوردهای ارزشمند والای شهدا است که در این چند سال اخیر استقبال بی‌نظیری صورت گرفته است.

 

حجت الاسلام نظری به ترویج آثار شهدا در بین آحاد مردم به ویژه جوانان اشاره و ابراز کرد: یکی از روزهایی که در تاریخ این نظام بر آمده و از خون شهدا فراموش نشدنی است دوران دفاع مقدس است که در طول انقلاب اسلامی این رشادت‌ها و شجاعت‌های رزمندگان اسلام برای همیشه در تاریخ پر افتخار این نظام اسلامی ماندگار خواهد بود.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین به راویان دفاع مقدس در یادمان‌ها اشاره و بیان کرد: راویان این یادمان‌ها که خود زمانی در این مناطق حضور داشته‌اند باید به نحوی درست و صحیح عملیات‌ها و رشادت‌های رزمندگان ما را در ایام تعطیلات نوروز برای مردم به خوبی تشریح و حقایق ناگفتنی از جنگ تحمیلی را در جبهه‌های حق علیه باطل تبیین کنند.

 

وی در پایان گفت: در طول ایام اعزام کاروان‌های راهیان نور قابل مشاهده است که از همه اقشار دانشجویان، دانش آموزان، کارگران، کارمندان و غیره به این یادمان‌ها اعزام می‌شوند./955/203/ب1

ارسال نظرات