۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۳۲۱۳۸۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد بر محوریت قرآن و عترت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد را بر محوریت قرآن و عترت عنوان کرد و گفت: حضور جوانان در این کانون ها امتیازی بزرگ است که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.
 حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، بعداز ظهر امروز در همایش گرامیداشت سالروز تأسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد و تجلیل از فعالان این کانون ها که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: مسجد پایگاه دین و محل نشر تعالیم دینی است.

 

وی با بیان این که مسجد محور، سنگر و محل عبادت و بندگی خداوند است، عنوان کرد: مکانی مقدس تر و بهتر از مسجد برای فعالیت کانون های فرهنگی و هنری نیست.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که ظرف کانون های فرهنگی و هنری مساجد تبلیغ است، اظهار داشت: تبلیغ در راستای جذب جوانان به کانون ها باید با استفاده از شیوه های جذاب و روزآمد هنری صورت گیرد.

 

وی با تأکید بر گسترش فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد: کانون های مساجد باید برای اقشار جامعه برنامه داشته باشند و از ابزارهای گوناگون و تکنولوژی جدید استفاده کنند.

 

امام جمعه خرم آباد در ادامه فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد را بر محور قرآن و عترت دانست و گفت: اجرای برنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد با محوریت ائمه جماعات برگزار شود.

 

وی با اشاره به این که کانون های فرهنگی و هنری مسجد بدون ارتباط با ائمه جماعت مانند گردویی بدون مغز است، تأکید کرد: حفظ و تقویت ارتباط با ائمه جماعت مساجد باید مورد توجه مدیران کانون ها قرار گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که در کانون های فرهنگی هنری مساجد قرآن، احکام، احادیث و کلام معصومین(ع) آموزش داده می شود، بیان کرد: فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد جوانان هستند.

 

وی در ادامه حضور و فعالیت جوانان در کانون های مساجد را امتیاز بزرگی دانست و اظهار داشت: مسؤولان باید زمینه حضور جوانان در کانون ها را فراهم کرده و در جهت تقویت اعتبار و امکانات کانون های فرهنگی و هنری تلاش کنند.

 

با بیان این که متأسفانه مشاهده می شود برخی مواقع برای یک برنامه نه چندان مهم به اندازه کل اعتبار کانون های فرهنگی و هنری مساجد هزینه می شود و آن برنامه بی اعتبار است./9459/202/ب1

ارسال نظرات