۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۳۲۱۴۸۴
از سوی مدرسه علمیه حضرت زینب مشهد؛

مراسم هفتمین روز ارتحال آیت الله واعظ طبسی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مشهد، همزمان با ایام فاطمیه، مراسم بزرگداشت هفتمین روز درگذشت ارتحال آیت الله واعظ طبسی را برگزار می کند.
مراسم هفتمین روز ارتحال آیت الله واعظ طبسی برگزار می شود

خانم التفاتی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت ارتحال آیت الله طبسی مراسمی در این مرکز برگزار می شود.

 

وی با اشاره به این که بانوان با الگوبرداری از سیره حضرت زهرا(س)، قدم در بهترین مسیر می گذارند، گفت: پیامبر اکرم(ص) می فرمایند:«مَن احب فاطمة ابنتی فهُو فی الجنة معی و مَن ابغضها فهو فی النّار؛ هر کس فاطمه (س)دخترم را دوست بدارد، در بهشت با من است، و هر کس با او دشمنی ورزد، در آتش [دوزخ] است.».

 

التفاتی یادآور شد: در این مراسم، حجت الاسلام رضا عزیزی، استاد حوزه علمیه مشهد و نویسنده و پژوهشگر حوزوی سخنرانی می کند.

 

وی با اشاره به این که آیت الله طبسی فردی انقلابی و وفادار به آرمان های انقلاب اسلامی ایران بود، گفت: رهبر معظم انقلاب درباره شخصیت آیت الله طبسی فرمودند:«ایشان برادری همدل و همزبان برای اینجانب و مریدی صَدیق برای امام راحل و خدمتگزاری پایدار و سخت کوش برای انقلاب بودند.».

 

این استاد حوزه علمیه خواهران مشهد با اشاره به این که از کلیه اساتید محترم، همکاران و طلاب عزیز جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل می آید، افزود: این مراسم شنبه 22 اسفندماه، در سالن اجتماعات مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مشهد، واقع در خیابان بهجت برگزار می شود./1309/303/ب3

ارسال نظرات