۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۳۲۱۵۰۹
آیت الله شبستری:

حمایت از داعش تنها گوشه‌ای از جنایات آل سعود است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: ال سعود باید بداند که نهضت مقاومت و حزب الله لبنان به سلطه شیوخ مرتجع عرب منطقه و جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی پایان خواهد داد.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: سیاست های تفرقه انگیز و جنایتکارانه آل سعود در منطقه عامل اصلی ناامنی در خاورمیانه است.


وی با بیان اینکه حمایت از گروهک‌های تروریستی منطقه تنها گوشه‌ای از جنایات رژیم آل سعود بوده است، خاطرنشان کرد: این رژیم به تازگی با عدم اجرای توافق نامه های مربوط به کمک به ارتش لبنان، تیر حمله به شیعیان را متوجه حزب الله لبنان کرده است.


امام جمعه تبریز با بیان این‌که حزب الله لبنان خاری بر چشم دشمنان اسلام و رژیم آل سعود بوده و است، تصریح کرد: آل سعود باید بداند که نهضت مقاومت و حزب الله لبنان به سلطه شیوخ مرتجع عرب منطقه و جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی پایان خواهد داد.


آیت الله شبستری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به محورهای بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: بنا به فرموده رهبری، مجلس شورای اسلامی باید ضمن پایبندی به قوانین با دولت همکاری کند، البته همکاری مجلس با دولت به این معنا نیست که نمایندگان دقت کافی را در بررسی امور و تصویب لوایح نداشته باشند.


وی با اشاره به اینکه عمل به آرمان های امام خمینی(ره) و رهنمودهای رهبری اصل اول در امور کشور است، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب از نمایندگان مجلس خبرگان انتظار دارند، انقلابی فکر و عمل کنند و در انتخاب رهبر آینده، تنها خدا و مصلحت ملت و کشور را مدنظر قرار دهند.


امام جمعه تبریز با اشاره به بخش های دیگری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: وضعیت فرهنگی جامعه و دانشگاه ها مطلوب نیست و از دغدغه های اصلی رهبر انقلاب اسلامی محسوب می شود، لازم است مسؤولان فرهنگی اهتمام ویژه ای در این ارتباط داشته باشند.


وی از تحقق اقتصاد مقاومتی و پیشرفت علمی کشور به عنوان دیگر مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی نام برد و گفت: برجام و لغو تحریم ها به معنای گشودن دروازه های کشور به سوی کالاهای خارجی و در نهایت ورشکستگی تولیدکنندگان داخلی نیست، اقتصاد مقاومتی هر زمان راهگشای اقتصاد کشور است.


آیت الله مجتهدشبستری همچنین با تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: به فرموده رهبر انقلاب، انتخابات باشکوه هفتم اسفند، امتیازات و دستاوردهای مهمی داشت که مسؤولان باید قدرشناس این حضور و بصیرت مردم باشند.


امام جمعه تبریز تصریح کرد: شرکت حداکثری مردم، امنیت و سلامت کامل انتخابات و در عین حال رفتار نجیبانه نامزدهای انتخاب شده و برگزیده نشده مانع از تکرار حوادث تلخ سال 1388 شد که بعضی ها با بی قانونی و اعتراضات بی اساس 8 ماه کشور را دچار آشوب کردند./935/پ202/ب3

ارسال نظرات