۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۳۲۱۵۷۵
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

رزمایش موشکی ایران اسلامی موجی از هراس را در دل دشمنان ایجاد کرد

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ایران اسلامی در برابر هر گونه تهدیدی در آمادگی کامل قرار دارد، گفت: رزمایش موشکی کشورمان موجی از هراس در دل های دشمنان اسلام و انقلاب ایجاد کرد.
امام جمعه نکاء

حجت الاسلام محمدباقرمحمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو باخبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، با اشاره به رزمایش موشکی اقتدار ولایت که با شعار «نمایش اقتدار و امنیت پایدار در سایه وحدت و هم‌گرایی» برگزار شد، گفت: این رزمایش بار دیگر عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دنیا به ویژه بدخواهان نظام نشان داد.

 

وی با بیان این که توان دفاعی ایران اسلامی یک قدرت بازدارنده در برابر تهدیدات دشمنان است، افزود: ایران اسلامی با این رزمایش بار دیگر اقتدار خود را به نمایش گذاشت تا دشمنان قدرت نظام کشورمان را مشاهده کنند.

 

امام جمعه نکا با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره ثابت کرده که اقتدار نظامی اش تهدیدی برای کشوری نخواد بود، تصریح کرد: قدرت نظامی ایران اسلامی تنها برای دفاع از تمامیت ارضی کشور خواهد بود.

 

حجت الاسلام لائینی با بیان این که ایران اسلامی دفاع از تمامیت ارضی کشور را در هر شرایطی برای خود محفوظ می داند، خاطرنشان کرد: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس نیز به دنیا ثابت کرد که آغاز کننده جنگ نبود و تنها از کشور دفاع کرده است.

 

وی با بیان این که ایران اسلامی در برابر هر گونه تهدیدی در آمادگی کامل قرار دارد، گفت: رزمایش موشکی کشورمان موجی از هراس در دل های دشمنان اسلام و انقلاب ایجاد کرد.

 


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که تحریم های ظالمانه غربی ها ذره ای از توان نظامی ایران اسلامی را کاهش نداد، گفت: آزمایش اخیر موشک های کشورمان موجی از حیرت را در دشمنان نظام و انقلاب ایجاد کرد.


 

امام جمعه نکا با بیان این که این پیشرفت های عظیم نظام اسلامی در سایه همان تحریم های ظالمانه و یک جانبه غرب به ویژه آمریکایی ها در سال های اخیر حاصل شده است، گفت: ملت ایران در 37 سال اخیر همواره ثابت کرده با خودباوری و تکیه بر توان داخلی در برابر هر گونه تهدید و تحریمی خواهد ایستاد.

 

حجت الاسلام لائینی با بیان این که تحریم های گسترده بدخواهان نظام هم نتوانست مانع پیشرفت های کشورمان در عرصه های مختلف به ویژه صنعت نظامی شود، افزود: جوانان و دانشمندان ایران اسلامی با بهره گیری از توان داخلی توانستند به فناوری صلح آمیز هسته ای و ساخت موشک های دور برد دست یابند که امروز موجب هراس دشمنان شده است.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که جوانان ایران اسلامی به دنیا ثابت کردند در هر شرایطی خواهند توانستند کشور را اداره کنند، گفت: هشت سال دفاع مقدس تجربه خوبی برای ملت ایران بود تا بتوانند در شرایط تحریم دشمنان نیز با توان داخلی کشور را در مسیر پیشرفت سوق دهند.

 

امام جمعه نکا با تأکید براین که ملت ایران هیچ هراسی از تحریم ها و تهدید های غربی ها ندارد، گفت: این ملت همواره در آمادگی و اقتدار کامل قرار دارد و در دفاع از حریم کشور با هیچ کس تعارف نخواهد داشت.

 

حجت الاسلام لائینی ملت ایران را مردمی مقاوم و تابع محض ولایت معرفی کرد و با بیان این که مردم کشورمان در 37 سال اخیر همواره تبعیت خود از ولایت را به اثبات رساندند، افزود: انتخابات هفتم اسفند ماه امسال نیز گوشه ای حضور مقتدارانه ملت ایران در دفاع از انقلاب، نظام و رهبری بود.

 

وی با بیان این که موفقیت های 37 سال اخیر کشورمان در سایه وحدت، همدلی، دشمن‌شناسی و دوراندیشی به دست آمده است، افزود: امروز نیز شرط موفقیت و پیروزی ملت ایران در عرصه های مختلف حفظ وحدت وهمدلی با محوریت رهبریت نظام اسلامی است.

 

امام جمعه نکا ادامه داد: مردم کشورمان در انتخابات هفتم اسفند ماه امسال ثابت کردند مردم ایران از هر طیف و جریانی و با اختلاف سلیقه سیاسی قلبشان برای سربلندی ایران می‌تپد و در پاسخ به خواسته‌ها و رهنمودهای رهبری بزرگوار انقلاب اسلامی، همه مردم یکپارچه در صحنه حضور پیدا می‌کنند./1317/302/ب1

ارسال نظرات