۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۳۲۱۶۰۵
مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری همایش بزرگ یاس نبوی در بقاع متبرکه کرمانشاه

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه گفت: همایش بزرگ یاس نبوی در بقاع متبرکه کرمانشاه برگزار می شود.
حجت الاسلام اراکي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید محمدباقر حسینی اراکی مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در تشریح برنامه های سوگواره یاس نبوی در جمع اصحاب رسانه از برگزاری همایش بزرگ رهروان یاس نبوی خبر داد و  ابراز داشت: همایش پرشکوه رهروان یاس نبوی به مناسبت بزرگداشت شهادت حضرت صدیقه کبری (س) در استان کرمانشاه برگزار می شود.


مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه بیان داشت: برگزاری همایش یاس نبوی در بقاع متبرکه و امامزدگان شهرستان های کنگاور، صحنه، اسلام آباد و گیلانغرب و همچنین نظارت بر اجرای با شکوه این مراسم از رسالت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه است.


این مسؤول از حرکت دسته جمعی مادحین و عزاداران حضرت فاطمه الزهرا (س) خبر داد و خاطر نشان کرد: سادات کرمانشاهی، پیرغلامان، مادحین و عزادارن در روز شهادت با حرکت دسته جات و کاروان های عزا، شهادت حضرت صدیقه کبری (س) را سوگواری می کنند.


استاد اخلاق دعوت از قاریان را از برنامه های دیگر این روز دانست و بیان داشت: برپایی خیمه های معرفت، غرفه های ترویج حجاب و سبک زندگی اسلامی، توزیع کتاب مسابقه یاس نبوی و اطعام عزاداران در بقاع شاخص استان کرمانشاه از ویژه برنامه های شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) است.


حجت الاسلام حسینی اراکی یادآور شد: تمهیدات لازم برای قرائت خطبه فدکیه و زیارت نامه حضرت زهرا (س) در بقاع متبرکه با حضور عموم اندیشیده شده است.


وی در ادامه افزود: مداحی مداحان اهل بیت علیهم السلام و دعوت از سخنرانان مجرب در روز شهادت حضرت زهرا (س) بخشی دیگر از رسالت اداره اوقاف در روز شهادت است.


مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در پایان با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب، گفت: دنیای اسلام به شدت به وحدت و همدلی احتیاج دارد، تلاش کنیم مطالبات رهبر انقلاب اجرایی شده و از مسائلی که منجر به تفرقه و اختلاف می شود پرهیز کنیم./857/202/ب1

ارسال نظرات