۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۳۲۱۶۰۷
آیت الله نوری همدانی:

راه شهدا راه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی پیام مهم شهدا را ایستادگی در برابر دشمنان دانست و گفت: راه شهدا راه امنیت، تکامل و اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی خواهد بود و ما همواره باید در این مسیر گام برداریم.
ديدار کاروان روايت فتنه و اعضاي بنياد شهيد استان قم با آيت الله نوري همداني  آيت الله نوري همداني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم و پدران شهیدان میرجعفری و سروی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س)، اظهار کرد: حضرت فاطمه(س) نخستین شهید راه ولایت بودند و مسیر شهادت را در برابر انسان ها گشودند تا در راه ولایت جان خود را فدا کنند.


وی با بیان این که آیات بسیار زیادی در ارتباط با جایگاه و ویژگی های شهید در قرآن کریم آمده است، افزود: شهادت راهی است که در آن حزن و اندوه وجود ندارد و شهادت افتخاری برای انسان ها محسوب خواهد شد.


این مرجع تقلید مطالعه وصیت نامه شهدا را امری مهم و ضروری عنوان بیان کرد: شهدا در وصیت نامه های خود به نکات بسیار زیبایی اشاره کرده اند که برای نسل جوان می تواند چراغی برای روشن کردن مسیر باشد.


وی ادامه داد: ما باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج کنیم و قدردان زحمات شهدا و خانواده های شهدا باشیم، شهدا اسماعیل هایی بودند برای نظام که با خون خود اجازه ندادند دشمنان به انقلاب اسلامی دست اندازی کنند.


حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که ما هیچ گاه نباید شهدا را فراموش کنیم، تصریح کرد: راه شهدا راه امنیت، ایستادگی در برابر دشمنان، راه عزت و راه تکامل و اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی خواهد بود و ما همواره باید در این مسیر گام برداریم.


لازم به ذکر است در پایان این دیدار حضرت آیت الله نوری همدانی با اهدای هدایایی از پدران شهیدان میرجعفری و سروی تجلیل کرد./858/پ202/ج

 

ارسال نظرات