۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۳۲۱۶۹۹
با حضور مراجع و علما؛

مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله اعتمادی در قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت آیت الله اعتمادی با حضور مراجع تقلید، علما، روحانیان و جمعی از شاگردان در مسجد امام حسن عسکری(ع) قم برگزار شد.
آيت الله اعتمادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله مصطفی اعتمادی، استاد حوزه علمیه قم، امشب با حضور حضرات آیات جعفر سبحانی، سید موسی شبیری زنجانی و سید محمد علی علوی گرگانی در مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار شد.

 

همچنین در این مراسم آیت الله سید حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه، آیت الله علوی بروجردی و نمایندگان بیوت مراجع تقلید حضرات آیات سیستانی، نوری همدانی و فاضل لنکرانی، علما، روحانیان و جمعی از شاگردان وی حضور داشتند.

 

حجت الاسلام طباطبابی در این مراسم به سیره علمی و اخلاقی آیت الله اعتمادی اشاره کرد و گفت: این استاد همواره در حال درس و تدریس بود و حتی یک روز درس و بحث خویش را تعطیل نکرد و وی روزی هشت کلاس تدرس را اداره می‌کرد.

 

وی با بیان این که استاد اعتمادی درنهایت ساده زیستی زندگی می‌کرد، گفت: این عالم برجسته برای چاپ و انتشار شرح معالم و رسائل سالیان طولانی نماز و روزه استیجاری گرفته است.

 

حجت الاسلام طباطبایی ابراز کرد: مناسب است که طلاب جوان سیره این استاد الگوی زندگی و طلبگی خویش قرار دهند و در مسیر تحصیل علوم دینی از استادان عالم و با تقوا بهره بگیرند./998/پ202/ج1

ارسال نظرات