۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۳۲۱۷۴۳
استاد حوزه علمیه:

ولایت، والاترین زیبایی دین است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام پناهیان گفت: خداوند متعال زیبا است و زیبایی‌ها را دوست دارد و والاترین زیبایی در دین مبین اسلام، ولایت است.
حجت الاسلام پناهيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علیرضا پناهیان در مراسم سوگورای بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) که پیش از ظهر بیست و سوم اسفند ماه در حسینیه مرحوم آیت الله حق شناس برگزار شد، با اشاره به لذت ارتباط با انبیا و خداوند متعال، گفت: امروزه شاهد سبقت گرفتن و حسادت‌ورزی انسانها در استفاده از لذت های مادی و غیر ماندگار هستیم که سبب کم شدن قناعت می‌شود.

 

حجت‌الاسلام پناهیان ابراز کرد: لذت های مادی همانند بو کشیدن علف است و غرب سعی در ایجاد آن و ترویج لذت‌های غیرطبیعی و غیر انسانی برای دوری انسانها از لذت پرستش خداوند و دوری از انبیا است.

 

وی افزود: خداوند متعال در قبال لذت‌های بندگان بخیل نیست و حتی برای دعای بندگان ثواب عطا می کند اما مهم است بندگان گمراه لذت‌های دنیوی نشوند.

 

حجت‌الاسلام پناهیان بیان کرد: نگاه غرب و یهودیان این است که تمامی قومیت‌ها غیر از خودشان حیوان هستند و با همین استدلال سعی در ترویج بی بند و باری و لذت‌های مادی دارند تا بتوانند با تضعیف انسانها مساجد و کلیساهایی بی‌خاصیت ایجاد کنند.

 

استاد حوزه و دانشگاه همچنین با اشاره به نقش غرب و هالیوود در ایجاد فضای دوری از لذت‌های معنوی، گفت: امروزه هنرمندان مکلف به ترویج لذت‌های معنوی هستند و این فرق میان علاقه به دین و دنیا را بیان می‌کند./9599/203/ب1

ارسال نظرات