۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۳۲۱۷۹۷
استاد حوزه علمیه قم:

تبعیت از اهل بیت مکر دشمنان اسلام را خنثی می کند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه بهره گیری از سیره حضرت فاطمه و فرزندان ایشان موجب پیروزی مسلمانان بر دشمنان می شود، گفت: تبعیت از اهل بیت مکر دشمنان اسلام را خنثی می کند.
حضرت فاطمه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سومین همایش سادات فاطمی با حضور سادات کرمانشاهی و عموم مردم ظهر امروز در مسجد آیت الله میبدی کرمانشاه برگزار شد.


حجت الاسلام حسن پاکراه از اساتید حوزه علمیه قم با حضور در این مراسم با اشاره به لزوم تبعیت از اهل بیت علیهم السلام اظهار داشت: دشمنان به دنبال قطع ارتباط مسلمانان با دین و آموزه های دینی هستند اما تبعیت و پیروی از اهل بیت عصمت و طهارت مانع فاصله افتادن میان مسلمانان و کلام وحی شده است.


استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: حضرت فاطمه (س) و ذریه پاک ایشان نماد خوبی های مطلق در دنیا بوده و تمام ویژگی های برجسته اخلاقی همچون خداشناسی، شناخت امام زمان، تقوا، بهره گیری از کلام وحی و دشمن شناسی را در وجود خود دارند.


وی تمسک به اهل بیت علیهم السلام را رمز موفقیت و پیروزی مسلمانان دانست و تأکید کرد: توسل به ائمه اطهار از گمراهی مسلمانان جلوگیری کرده و صراط مستقیم را می نمایاند.


حجت الاسلام پاکراه ادامه داد: فضایل و ویژگی های منحصر بفرد اخلاقی در وجود ام ابیها به حدی زیاد است که زمین و آسمان از وصف آن عاجز است، شناخت این ویژگی ها و بکارگیری آن ها در زندگی خود موجب شناخت بهتر از پروردگار عالمیان می شود.


استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: نورانیت و برکات دنیا به یمن وجود حضرت فاطمه (س) و فرزندان ایشان نازل شده و رضایت و خشنودی خدا در گرو خشنودی این بانوی گرامی است.


وی ابراز داشت: بهره گیری از سیره دخت گرامی رسول اکرم (ص) و فرزندان گرانقدر و عظیم الشأن ایشان موجب پیروزی مسلمانان بر دشمنان شده و مکر و حیله دشمنان اسلام را خنثی می کند.


حجت الاسلام پاکراه در پایان افزود: تبعیت از قرآن کریم در کنار توجه به سیره اهل بیت علیهم السلام موجب هدایت مسلمانان شده و صراط مستقیم را نورانی و آشکار بر سر راه آن ها قرار می دهد./857/202/ب1

ارسال نظرات