۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۳۲۱۸۵۹
مدیرکل اوقاف لرستان خبر داد؛

برگزاری طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه لرستان

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف لرستان از برگزاری طرح آرامش بهاری به مناسبت ایام نوروز خبر داد و گفت: این طرح در 46 بقعه متبرکه لرستان برگزار می شود.
حجت الاسلام خاکباز ، مدير کل اوقاف لرستان

حجت الاسلام مرتضی خاکباز، مدیرکل اوقاف و امرو خیریه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 46 بقعه متبرکه استان میزبان برگزاری طرح آرامش بهاری هستند.

 

وی با بیان این که طرح آرامش بهاری از 28 اسفندماه آغاز می شود، افزود: این طرح تا 20 فروردین ماه ادامه دارد و 46 امامزاده شاخص استان میزبان برگزاری این طرح هستند.

 

حجت الاسلام خاکباز در ادامه اظهار داشت: در راستای برگزاری طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه لرستان 50 مبلغ غیر بومی به امامزادگان استان اعزام می شود.

 

وی از برپایی پنج خیمه معرفت در طرح آرامش بهاری خبر داد و عنوان داشت: در امامزادگان استان خیمه های معرفت، پاسخ‌گویی به مسائل شرعی، خیمه قرآن، نقاشی، حجاب و عفاف برگزار می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان خاطرنشان کرد: در قالب طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه لرستان مبلغان بومی و غیر بومی به تبلیغ دین، مشاوره دینی و تحصیلی، پاسخگویی به شبهات و مسائل شرعی زائران می پردازند.

 

حجت الاسلام خاکباز در ادامه یادآور شد: در ایام نوروز هر سال بیش از دو میلیون زائر از طرح آرامش بهاری استفاده می‌کنند.

 

وی با اشاره به جمعیت بالای زائران از امامزادگان استان در ایام نوروز بیان کرد: زمینه حضور مردم در امامزادگان فراهم شده است و پارکینگ به صورت رایگان در اختیار زائران قرار می گیرد./9459/302/ب1

ارسال نظرات