۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۳۲۱۹۵۱
آیت الله حسینی بوشهری:

رهنمودهای رهبر معظم انقلاب آرامش بخش جامعه و مأیوس کننده دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه مقام معظم رهبری در رأس کشور قرار دارند، گفت: ایشان نعمت بی بدیلی هستند که خداوند به جامعه اسلامی عطا کرده و در مواقع تنش و نگرانی در جامعه، رهنمودهای ایشان برای آحاد مردم آرامش بخش و برای دشمنان مأیوس کننده است تا بدانند با چه کشوری روبرو بوده و در موضع گیری هایشان مراقب باشند.
آيت الله حسيني بوشهري

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان قم اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت:ساز و کار طراحی شده درفضای نظام اسلامی به گونه ای است که اگر انسان علاقه مند باشد تا در فضای دینی و اسلامی مسؤولیتی را بپذیرد راه هموار است.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در رأس کشور قرار داشته و همواره شاهد بیانات و دیدگاه های این مرجع عالیقدر هستیم، تصریح کرد:معظم له نعمت بی بدیلی هستند که خداوند به جامعه اسلامی عطا کرده و در مواقع تنش و نگرانی در جامعه، رهنمودهای ایشان برای آحاد مردم آرامش بخش و برای دشمنان مأیوس کننده است تا بدانند با چه کشوری روبرو بوده و در موضع گیری هایشان مراقب باشند.

 

امام جمعه قم در ادامه با اشاره به عمر 37ساله انقلاب اسلامی و حضور نیروی انتظامی در عرصه های مختلف، گفت:پس از این سال ها و گذراندن فراز و فرودها اکنون می توان گفت که پلیس ایران به مرتبه بالایی از بلوغ و قابلیت رسیده و می داند در چه موقع موضع گیری کند.

 

وی با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی علاوه بر شهرها وظیفه پاسداری و حراست از مرزها را نیز بر عهده داشته و به درستی به مسئولیت خود عمل می کند، تصریح کرد:این نیرو در مقابله با قاچاقچیان جانانه می ایستد و در این راستا شهید نیز تقدیم انقلاب می کند.

 

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه وضعیت کنونی نیروی انتظامی با سال های گذشته قابل مقایسه نیست، افزود:دغدغه من این است که پلیس امکانات بیشتری را در اختیار داشته باشد و البته به مسئولین امر این نکته را یادآوری کرده ام.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید به تناسب امکانات از نیروی انتظامی انتظار داشت ،گفت: قم به دلیل پایتخت مذهبی بودن کشور، کار کردن در آن کمی دشوار است اما تدبیر و تجربه کار را آسان و باعث می شود تا شرایط به خوبی مدیریت شود.

 

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور تصریح کرد:نیروی انتظامی به خاطر مواجهه با جرایم مختلف نیازمند اعتقاد راسخ و آرامش دینی است که اگر برخورداری از معارف دینی در جامعه کم باشد بی خوابی جامعه باعث بی خوابی آن شده بنابراین همواره برنامه هایی باید در دستور کار نیروی انتظامی باشد.

 

امام جمعه قم در ادامه به مأموریت پلیس در چهارشنبه پایان سال و ایام عید اشاره کرد و گفت:امنیت اجتماعی از بحث های مهم جامعه است که باید علل و عوامل آن را مورد بررسی قرار داد و عوامل ایجاد کننده آسیب های اجتماعی را از بین برد./1323/د102/ج1

ارسال نظرات