۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۳۲۲۰۳۲
مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه خبر داد؛

آغاز طرح «آرامش بهاری» از 28 اسفند ماه

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه با اشاره به برگزاری طرح «آرامش بهاری» در سطح استان، گفت: این طرح از 28 اسفند ماه در سطح استان آغاز شده و تا 17 فروردین سال آینده ادامه دارد.
حجت الاسلام حسيني اراکي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید محمدباقر حسینی اراکی مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: طرح آرامش بهاری همزمان با نوروز 95 در 21 نقطه از استان کرمانشاه برگزار می شود.

 


حجت الاسلام حسینی اراکی تصریح کرد: این طرح از 28 اسفند ماه جاری آغاز شده و تا 17 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد، مراسم غبارروبی از بقاع متبرکه نیز از 27 اسفند ماه آغاز می شود.

 


مدیر کل اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: در طرح آرامش بهاری 21 روحانی و مبلغ از استان قم به کرمانشاه اعزام می شوند که به همراه روحانیان بومی پاسخگوی نیازهای مردم هم استانی و مسافران نوروزی خواهند بود.

 


وی بیان داشت: برپایی خیمه های معرفت، پاسخگویی به سوالات شرعی مسافران، برپایی نمایشگاه ها و اسکان مسافران از جمله اقدامات انجام شده در پوشش طرح آرامش بهاری است.

 


حجت الاسلام حسینی اراکی ابراز داشت: اسکان مسافران در این طرح به صورت رایگان بوده و ایستگاه های صلواتی نیز برپا خواهد شد، همچنین نمازهای ظهر و عصر در بقاع متبرکه بصورت جماعت اقامه می شود.

 


مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه یادآور شد: این طرح سال گذشته با استقبال خوب هم وطنان روبرو شد و بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر از این طرح در استان بازدید کردند، در سال جاری نیز طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه سطح استان پذیرای هم شهریان و مسافران گرامی خواهد بود.

 


وی با اشاره به مکان برگزاری این طرح اذعان داشت: بقاع متبرکه از جمله امامزاده مهدی (ع) در هرسین، امامزاده ابراهیم (ع) در کنگاور، امامزاده باقر (ع) در گودین، امامزاده حسن (ع) در حمیل، امامزاده خلیل الله (ع) در گروس، امامزاده قاضی وند (ع) در اسلام آباد و امامزاده خلیل الله (ع) در دینور میزبان این طرح هستند.

 


حجت الاسلام حسینی اراکی در پایان یادآور شد: اسکان رایگان مسافران نوروزی و ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم و برپایی ایستگاه های صلواتی از محل نیات واقفان تأمین می شود./857/202/ب1

ارسال نظرات