۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۳۲۲۰۶۸
مدیر مؤسسه قرآنی امیرالمومنین عنبرآباد:

مبنای کار فرهنگی و حکومت اسلامی قرآن است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مؤسسه قرآنی امیرالمومنین عنبرآباد گفت: مبنای کار فرهنگی و حکومت اسلامی قرآن است و در دنیای امروز برخی از والدین نسبت به مسائل قرآنی بی اهمیت هستند.
قرآن کريم

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان، به همت مؤسسه قرآنی امیرالمومنین عنبرآباد پیش ازظهر امروز، جشن قرآن و نماز فرشتگان زیبای آسمانی در این شهرستان با حضور مسؤولان، مربیان قرآن، قرآن آموزان و قرآن پژوهان برگزار شد.


در آیین این مراسم نرگس شیخ اسدی مدیر مؤسسه قرآنی امیرالمومنین، گفت: مبنای کار فرهنگی و حکومت اسلامی قرآن است و در دنیای امروز برخی از والدین اهمیتی که به برخی مسایل می دهند نسبت به مسایل قرآنی نمی دهند بنابراین باید تلاش خود را در این راستا بیشتر کنیم.

 

وی در رابطه با فلسفه برگزاری این جشن گفت: جشن قرآن و نماز برای ایجاد اهمیت این دو راهنمای انسان ساز در بین مردم است.


شیخ اسدی بیان کرد: تمسک به قرآن مشکلات را حل می کند و چه خوب است مسؤولان آینده ما که همین نونهالان هستند از همین اکنون با آموزه های قرآنی تربیت شوند.


وی افزود: فعالیت جهادگونه قرآنی از سال 90 با افتتاح مؤسسه قرآنی امیرالمومنین در عنبرآباد آغاز شد و از بین 900 موسسه مجری قرآنی رتبه برتر را کسب کرده است.


مدیر موسسه قرآنی امیرالمومنین تصریح کرد: غیر از کارهای قرآنی در باب حمایت از نیازمندان و محرومان در سایه قرآن کریم این مؤسسه فعالیت می کند.


شیخ اسدی با انتقاد از اهمیت ندادن برخی از مسؤولان در کارهای فرهنگی و قرآنی گفت: متاسفانه در این رابطه شاهد کمک مسؤولان امر نبودیم گرچه این یک وظیفه برای ما محسوب می شود و کار قرآنی، فرهنگ را نیز درمان می کند.


وی در پایان یادآور شد: موسسه قرآنی امیرالمومنین عنبرآباد، در طرح ملی تلاوت در سطح کشور رتبه اول را کسب کرده است./9709/102/ب1

ارسال نظرات