۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۳۲۲۱۵۳
امام جمعه امیدیه:

انقلابی بودن تندروی در مسیر و صراط مستقیم است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه امیدیه با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در حضور نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و بیان ویژگی های انقلابی برای اعضای این مجلس، گفت: انقلابی بودن همان تندروی در مسیر و صراط مستقیم است.
مجلس خبرگان

حجت الاسلام مهدی علیزاده، امام جمعه امیدیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس خبرگان رهبری درباره انتخابات و این که حضور مردم در پای صندوق های رأی اعتماد عملی به نظام اسلامی است، گفت: انتخابات به معنای حضور عملی مردم در پای صندوق های رأی که نه تنها به کاندید مورد علاقه خود بلکه رأی به نظام اسلامی است.

 

امام جمعه امیدیه با بیان این که حضور مردم در پای صندوق های رأی نشان از اعتماد به قوانین نظام اسلامی دارد، افزود: مردم براساس این قوانین رأی داده و این رأی، اعتقاد عملی به نظام اسلامی است و شرکت کنندگان در انتخابات پایبندی خود به این قوانین و نظام اسلامی را در عمل نشان می دهند.

 

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به حوادث 88 و عدم پایبندی عده ای به نظام اسلامی و قوانین آن اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود بارها ویژگی انقلابی بودن را مطرح کرده و انقلابی بودن تندوری در مسیر و صراط مستقیم است.

 

این مقام مسؤول با بیان این که تندوری در مسیر و صراط مستقیم از دید رهبر معظم انقلاب مطلوب است، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب تندروی را سبقت گرفتن در مسابقه دینداری بیان کردند و اعضای مجلس خبرگان رهبری به عنوان خبرگان و افراد عالم در جامعه باید در دینداری از دیگران سبقت داشته باشند.

 

وی در ادامه سخنان خود گفت: اعضای مجلس خبرگان، عالمان جامعه از مناطق گوناگون کشور هستند و وظیفه اصلی آنها انتخاب رهبر و نظارت بر ایشان است؛ اما همین اعضا توانایی شناسایی مشکلات جامعه و اعلان آنها به دستگاه های اجرایی و شفاف سازی مسائل گوناگون برای مردم را داشته و به عنوان وظیفه ذاتی از سوی رهبر معظم انقلاب به آنها گوشزد شده است./9456/302/ب1

ارسال نظرات