۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۳۲۲۲۷۲
در راستای بزرگداشت یوم الله 12 فروردین ماه؛

جشن «عید جمهوری اسلامی در بهار فاطمی» در مصلای شهرکرد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم بزرگداشت یوم‌الله 12 فروردین‌ماه با عنوان جشن «عید جمهوری اسلامی در بهار فاطمی» برگزار می شود.
12 فروردين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، علی گرجی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در نشست ستاد بزرگداشت 12 فروردین‌ماه این استان که در فرمانداری شهرکرد برگزار شد، از دوازدهم فروردین به عنوان بهار انقلاب و نوید بخش تجلی حق و حاکمیت نظام اسلامی یاد کرد و گفت: 12 فروردین یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است که در این روز با رأی اکثریت قاطع مردم، نظام سیاسی کشور پس از 2500 سال از نظام سلطنتی به نظام جمهوری اسلامی و حکومت مردمی تغییر یافت.

 

رییس ستاد بزرگداشت یوم الله دوازدهم فروردین چهارمحال و بختیاری، شعار اصلی حکومت شکل گرفته در دوازدهم فروردین را «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» دانست و تصریح کرد: در روز پر برکت دوازده فروردین ماه 1358، نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را پس از گذشت قرن های بسیار، دگر بار نه تنها در ایران، بلکه در سراسر جهان متجلی ساخت.

 

این مقام مسؤول با بیان این که به فرموده امام راحل‌ 12 فروردین روز عید ملت ایران است، افزود: ایمان به خدا،‌ همبستگی و وفاق ملی در سایه تبعیت از رهبری عامل اصلی ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی است که تقویت و ادامه این مسیر الهی، نیازمند حفظ روحیه جهادی و انقلابی است.

 

وی با بیان این که زنده نگه داشتن روز تاریخی 12 فروردین، دفاع از جمهوری اسلامی و خاری در چشم دشمنان نظام و استبکار جهانی است، گفت: در همین راستا مراسم بزرگداشت یوم‌الله 12 فروردین‌ماه و گرامیداشت هفته زن و مقام مادر با عنوان جشن «عید جمهوری اسلامی در بهار فاطمی» روز چهار‌شنبه 11 فروردین ماه رأس ساعت 10 صبح در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می شود.

 

گرجی همچنین از برگزاری مراسم خاص با همین عنوان در مساجد منتخب سراسر استان خبر داد و افزود: مسجد فاطمه‌الزهراء(س) میرآباد شهرکرد روز چهار‌شنبه  یازدهم فروردین ماه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء میزبان عموم مردم ولایتمدار شهرکرد برای برگزاری ویژه‌برنامه گرامیداشت یوم‌الله 12 فروردین است.

 

در ادامه این نشست، حمید ملکپور، فرماندار شهرکرد، دوازدهم فروردین‌ماه را یکی از روزهای سرنوشت‌ساز و مهم تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: باید از فرصت معنوی ایجاد شده در راستای گرامیداشت روز زن و مادر و یوم‌الله 12 فروردین بهره برد.

 

ملکپور ادامه داد: اگر برنامه ها و مراسم انقلاب اسلامی در مرکز استان به طور صحیح و باشکوه برنامه‌ریزی شود سبب الگوگیری سایر شهرستان‌ها نیز می‌شود و هیچ مشکل و دغدغه‌ای برای برگزاری این برنامه‌ها نداریم.

 

وی از برگزاری مراسم ویژه این ایام در مرکز استان با محوریت مساجد منتخب در شب شام ولادت در یوم‌الله 12 فروردین خبر داد و تصریح کرد: باید در مکان های پرجمعیت استقرار میهمانان نوروزی فضاسازی مناسبی برای 12 فروردین صورت پذیرد تا فضای استان متحول شود.

 

فرماندار شهرستان شهرکرد در بخش دیگری از سخنانش بزرگداشت باشکوه یوم‌الله 12 فروردین‌ماه را از ضرورت های آشنایی نسل جوان با مراحل تثبیت و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هدیه‌ای الهی است که خدا به مردم عرضه داشته است./9457/202/ب1

ارسال نظرات