۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۳۲۲۳۲۱
مدیر مرکز خدمات آذربایجان شرقی:

تأمین نیازها و ارتقای سطح فرهنگی خانواده روحانیان از اصلی‌ترین رویکردهای مرکز خدمات است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام موسوی با بیان این‌که تأمین نیازهای اساسی خانواده روحانیان و محقق کردن ارکان فرهنگی از اصلی‌ترین رویکردهای مرکز است، گفت: مرکز خدمات با این رویکرد به دنبال ارتقای سطح فرهنگ خانواده های روحانیان است.
مرکز خدمات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی مدیر مرکز خدمات استان آذربایجان شرقی بعد از ظهر امروز در جلسه توجیهی خدمات فرهنگی مرکز خدمات با مدیر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه سطح سه الزهرا(س)، اظهار داشت: رویکرد جدید مرکز خدمات فرهنگی است.


وی با تشکر از مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) برای برگزاری این جلسه، توضیحاتی را در مورد فعالیت‌های فرهنگی مرکز خدمات بیان کرد و افزود: این مرکز با هدف ارتقاء آگاهی و شناخت خانواده های طلاب از جایگاه روحانیت رویکرد فرهنگی را در پیش گرفته است.


مدیر مرکز خدمات استان ادامه داد: رویکرد مرکز خدمات از خدمات رسانی تنها برای خود طلبه تغییر کرده و خدمات مناسبی را به خانواده طلاب و روحانیان ارائه می‌کند و می‌طلبد که خانواده‌ها از این برنامه‌ها استقبال کنند و مرکز خدمات را در ارائه خدمات بهتر یاری کنند.


وی با اشاره به این‌که برای اطلاع رسانی و اجرای مناسب برنامه‌های فرهنگی نیازمند همکاری طلاب خواهر حوزه علمیه استان هستیم، بیان کرد: پرداخت کمک هزینه آموزشی و مهارت افزایی برای همسران و فرزندان طلاب و روحانیان و ارائه آموزش تحت نظر اساتید سازمان فنی و حرفه‌ای که معمولاً با اخذ گواهی‌نامه معتبر برای انجام فعالیت‌های مختلف اقتصادی همراه است، زمینه مناسبی برای انواع اشتغال‌زایی خانواده‌ها فراهم می‌کند.


حجت الاسلام موسوی با اشاره به دوره های آموزشی مرکز خدمات برای خانواده طلاب، ابراز داشت: بسیاری از این دوره‌ها مانند آشپزی، خیاطی، گلدوزی لازمه یک همسر و مادر خانواده بوده و هست و این امر تقویت بنیه اقتصادی خانواده را نیز در پی خواهد شد.


وی افزود: باتوجه به عنایت ویژه رهبری به مسائل فرهنگی، مرکز خدمات سعی بر تامین نیازهای فرهنگی طلاب و خانواده های آنها را دارد که از بودجه تخصیص یافته، 70 درصد در جهت پیشبرد فرهنگی خانواده های طلاب و مابقی برای طلاب پیش بینی شده است.


مدیر مرکز خدمات استان با بیان این‌که تأمین نیازهای اساسی خانواده روحانیان و محقق کردن ارکان فرهنگی از اصلی‌ترین رویکردهای مرکز است، ادامه داد: مرکز خدمات با این رویکرد به دنبال ارتقاء سطح فرهنگ خانواده های روحانیان است.


در پایان این جلسه مدیر مرکز خدمات استان به سؤالات مطرح شده توسط طلاب این مدرسه پاسخ داد./854/202/ب1

ارسال نظرات