۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۴
کد خبر: ۳۲۲۳۶۸
امام جمعه اسلام آباد غرب:

مسیر حرکت شهدای مدافع حرم برگرفته از اندیشه های اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه شهدا ذخایر ارزشمند دین اسلام هستند، گفت: مسیر حرکت شهدای مدافع حرم برگرفته از اندیشه های اسلامی است.
امام جمعه اسلام آباد غرب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم یادواره شهدای مدافعین حرمین شریف به همت کانون فرهنگی مذهبی ریحانه الحسین و پایگاه شهدای بسیج حوزه پنج شهری امام محمد باقر (ع) شامگاه گذشته در حسینیه کانون ریحانه الحسین برگزار شد.


حجت الاسلام سید امیر محمدی پور، امام جمعه اسلام آباد غرب با حضور در این مراسم ابراز داشت: دشمنان اسلام اعتقادات و اندیشه های اسلامی را نشانه رفته اند و به دنبال تضعیف اعتقادات و ضربه زدن به مقدسات دینی هستند اما شهدای مدافع حرم با بصیرتی مثال زدنی در راه دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام جانفشانی کردند.


امام جمعه اسلام آباد غرب ادامه داد: افتخارآفرینی شهدای مدافع حرم در صفحات تاریخ ثبت شده و هیچ گاه از خاطره تاریخی مسلمانان پاک نخواهد شد زیرا این مسیر برگرفته از مسیر ائمه اطهار علیهم السلام بوده و مطابق با اندیشه های اسلامی است.


وی بیان داشت: امروز جوانان غیور ایران زمین کیلومتر ها دور از وطن به پایداری و مقاومت پرداخته و از حریم دین و کشور دفاع می کنند، شهدا ذخایر ارزشمند دین اسلام هستند.


حجت الاسلام محمدی پور تصریح کرد: شهدای اسلام از درجه و جایگاهی والا برخوردارند زیرا جان خود را با خداوند متعال معامله کردند و با اهدای جان خود، خونی دوباره به رگ های دین اسلام تزریق کردند.


امام جمعه اسلام آباد غرب خاطرنشان کرد: اکنون کشور در جهادی بزرگ با دشمنان اسلام قرار دارد و این جهاد به نوعی جهاد فرهنگی محسوب می شود و نباید در این زمینه غفلت کرد زیرا غفلت از این نبرد عواقب بدی برای کشور به دنبال دارد.


وی یادآور شد: توسل به ائمه اطهار(ع) و الگو برداری از سیره بزرگان دین موجب شکست نقشه‌های دشمنان و پیروزی جبهه اسلامی خواهد شد، ولایت پذیری از ویژگی های بارز شهدا است و این امر نشان دهنده اهمیت ولایت پذیری و ولایت مداری در دین است.


حجت الاسلام محمدی پور در پایان تأکید کرد: باید همواره بر صحت مسیر خود دقت داشت و در جبهه پیروی از ولایت قرار گرفت زیرا تا زمانی که ملت ایران در خط ولایت قرار داشته باشند هیچگونه هجمه و خطری متوجه دین و کشور نخواهد شد./857/202/ب2

ارسال نظرات