۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۳۲۲۳۹۴
امام جمعه موقت ساری:

پیشرفت و بالندگی کشور در گرو انقلابی ماندن است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ساری لازمه پیشرفت و تعالی کشور را در کشور انقلابی بودن و انقلابی ماندن دانست و گفت: متأسفانه برخی ها در گذشته افرادی انقلابی بودند اما در سال های اخیر شاهد خروج آنها از این مسأله مهم بودیم.
امام جمعه موقت ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه های نماز جمعه مرکز استان بر ضرورت تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در همه بخش ها تأکید کرد و گفت: باید دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی محقق شود.

 

وی با اشاره به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مجمع طلاب و نمایندگان حوزه علمیه قم به مسأله انقلابی ماندن اشاره کرد و گفت: باید به ضرورت های انقلابی ماندن که مقام معظم رهبری بر آن تأکید داشتند توجه ویژه شود.

 

امام جمعه موقت ساری لازمه پیشرفت و تعالی کشور را در کشور انقلابی بودن و انقلابی ماندن دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی ها در گذشته افرادی انقلابی بودند اما در سال های اخیر شاهد خروج آنها از این مسأله مهم بودیم.

 

وی با بیان این که متأسفانه برخی افراد ساده لوح در کشور همچنان به دنبال وابستگی به غرب هستند، گفت: ملت ایران مردمی مستقل هستند که از نخستین روز انقلاب تا به امروز روی پای خود ایستاده اند.

 

امام جمعه موقت ساری با تأکید براین که تفکر وابستگی به غرب باید از فکر برخی ها خارج شود، ادامه داد: ما برای اینکه در جامعه قدرتمند باشیم و روی پای خودمان بایستیم نیاز به تفکر انقلابی داریم و باید جامعه انقلابی را همانطور که انقلابی مانده است حفظ کنیم و مردم تا زمانی که مسؤولان انقلابی باشند پشت سرشان می‌ایستند.

 

حجت الاسلام قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی زمزمه های مطرح شده درباره رفع حصر سران فتنه در کشور اشاره کرد و گفت: مطرح کنندگان این موضوع گویا از مسائل و مشکلات جامعه بی خبر هستند.

 

وی با بیان این که یکی از معیارهای انقلابی بودن این است که همه مسؤولان و دولتمردان تنها زیر چتر ولایت فقیه حرکت کنند و از آن منحرف نشوند، افزود: امروز پس از برگزاری یک انتخابات پر شور همه توان و تلاش دولتمردان باید رفع مشکلات مردم در حوزه اقتصاد باشد.

 

امام جمعه موقت ساری در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز ملی شدن صنعت نفت اشاره کردو  با بیان این که این اقدام برای همیشه در تاریخ ایران ماندگار شد، گفت: دلیل عدم موفقیت ما در اقتصاد، وابسته بودن اقتصاد به نفت و مدیریت اقتصاد توسط دولت است.

 

وی با تأکید بر این که وابستگی به نفت نمی تواند کشور را به رشد و بالندگی برساند، افزود: باید به جای وابستگی به نفت از ظرفیت ها و پتانسیل های داخلی استفاده کنیم.

 

امام جمعه موقت ساری بر ضرورت اجرای دقیقی سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور تأکید کرد و گفت:  اهمیت اجرای اقتصاد مقاومتی در خارج کردن اقتصاد از نفت و غیردولتی کردن اقتصاد به خوبی مشخص می‌شود.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود به آغاز تعطیلات نوروز اشاره کرد و با بیان این که با آغاز تعطیلات نوروز شاهد حضور گردشگران و مسافران در استان خواهیم بود، گفت: مسؤولان فرهنگی مراقب باشند که در پس از حضور گردشگران، استان از نظر فرهنگی دچار خدشه نشود./950/201/ب2

ارسال نظرات