۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۳۲۲۴۰۱
امام جمعه موقت نجف آباد:

آزمایش موشکی ایران، ابرقدرت های جهان را به زانو در آورد

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام ایوبی با اشاره به آزمایش موشکی ایران و بازخورد آن در منطقه و جهان گفت: آزمایش موشکی ایران، ابرقدرت های جهان را به زانو در آورد و دقت و دوربرد این موشک ها موجب از خودباختگی سرمداران منطقه به ویژه اسرائیل شد.
حجت الاسلام ايوبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، حجت الاسلام حیدرعلی ایوبی، امام جمعه موقت نجف آباد در خطبه های عبادی سیاسی آخرین نماز جمعه سال با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مجمع طلاب قم، گفت: امیدی که رهبری در این دیدار و سخنانشان به حوزه های علمیه دوخته اند، از نظر فکری و مبانی حوزه ها، انقلاب را مستحکم تر خواهد کرد.

 

وی با بیان گوشه ای از سخنان رهبری افزود: تأکید رهبر معظم انقلاب و نقش ارزنده حوزه ها در انقلابی ماندن، و تصویب و تدوین مبانی فکری و نظری انقلاب توسط حوزه های علمیه مهمترین فعالیت مورد تأکید رهبری در مورد حوزه های علمیه است.

 

تشویق فرزندان برای حضور در حوزه های علمیه، بهترین عمل انقلابی است

حجت الاسلام ایوبی با سفارش نسبت به ثبت نام در حوزه های علمیه تأکید کرد: در این دوران بهترین عمل انقلابی و راه و رسم شهدا، تشویق فرزندان نخبه برای حضور در حوزه های علمیه است و این نظام برای تثبیت خود در جهان نیازمند چنین جوانانی است.

 

وی در ادامه با اشاره به تحولات سال 94 و جایگاه نظام انقلاب اسلامی در منطقه و جهان بیان داشت: نفوذ و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در این سال بیسیار چشمگیر و خاری در چشم دشمنان انقلاب بود که از آن جمله شکست داعش در عراق و سوریه و حضور مقتدرانه ایران در منطقه، حمایت از انصارالله یمن و شکست عربستان و مرتجعین منطقه بود.

 

امام جمعه موقت نجف آباد با بیان اقتدار ایران در دستگیری نیروهای دریایی آمریکا در خلیج فارس ادامه داد: نیروهای مقتدر و رزمندگان سپاه در آن شرایط سخت پس از برجام با کرامت بینی آمریکا را در حساس ترین روزها بر خاک مالید و این اقتدار نظامی در این روزها با آزمایش سامانه موشکی ایران دنیا را به خود خیره کرده است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: شعاری که بر روی موشک های بالستیک به این مضمون که اسرائیل باید محو شود، و دقت و دوربرد این موشک ها سرمداران منطقه به خصوص اسرائیل خودشان را باخته اند و اینها همه از نعمت های مکتب تشیع است و ایران با بیان رسا به جهانیان نشان داد که این آزمایش ها هیچ منافاتی با قطع نامه شورای امنیت ندارد.

 

حجت الاسلام ایوبی به بیان یکی دیگر از رخدادهای سال 94حضور مقتدرانه مردم در انتخابات بیان کرد: این حضور پیوند عمیق بین نظام و رهاورد خون شهدا است و این انتخابات بار دیگر بر قدر و قیمت این مردم افزود و این حضور برای همیشه قابل تقدیر است.

 

برپایی جشن نوروز به معنی گناه، بطالت و ولنگاری نیست

وی در ادامه با اشاره به برخی از آداب تحویل سال افزود: در روایات به شروع سال به ذکر، دعا، روزه سفارش شده است و نباید گمان کنیم این ایام شادی، به معنی بطالت، گناه و ولنگاری است و لحظه شروع سال را باید به عنوان لحظه عبادت و شروع برکت های الهی بدانیم و تلاش کنیم صله ارحام به دور از گناه باشد که از بهترین عبادت ها و جلوه های فرامین الهی است.

 

امام جمعه موقت نجف آباد به برخی از مناسبت‌های سال آینده نیز اشاره کرد و گفت: حمله به فیضیه در دوم فروردین، وفات ام النبین و روز تکریم مادران و همسران شهدا، که نقش بی بدیلی در تقویت روحیه شهادت و شهامت داشتند و پیروزی در عملیات فتح المبین از دیگر مناسبت ها در اولین هفته سال است./1306/201/ب2

ارسال نظرات