۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۳۲۲۴۲۳
امام جمعه موقت کاشان:

حفظ اقتدار ملی در گرو تکیه بر ظرفیت های داخلی و ملی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کاشان پیشرفت های علمی، فرهنگی و آرمانی دینی و انقلابی را مؤلفه اصلی در حفظ اقتدار ملی دانست و گفت: در اوج فعالیت های به اصطلاح فلج کننده استکبار جهانی، ملت ایران اسلامی بر خلاف دیگر ملت ها با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی توانست بر آرمان های خود پافشاری کند.
حجت الاسلام والمسلمين علي احتشام

حجت الاسلام علی احتشام، امام جمعه موقت کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: ارزش های ملی و انقلابی در جهان پیچیده کنونی، راهی جز راه علمی و فرهنگی و تکیه بر ظرفیت های داخلی و ملی نداریم.

 

وی افزود: آنچه که امروز در پیشبرد امنیت عمومی و دفاع از باورهای ملی، دینی و انقلابی نمود پیدا می کند، حفظ اقتدار ملی، فرهنگی و نتیجه آنها که اقتدار، سیاسی، نظامی و اقتصادی است.

 

حجت الاسلام احتشام گفت: اگر دشمنان انقلاب و ملت بزرگ از حمله نظامی و ضربه زدن در بعد سخت افزار مأیوس شده اند، به واسطه پیشرفت های علمی و همه جانبه در ابعاد نظامی و فرآوردهای دفاعی کشور است.

 

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به این که در اوج فعالیت های به اصطلاح فلج کننده استکبار جهانی، ملت ایران اسلامی بر خلاف دیگر ملت ها با تکیه بر ظرفیت های داخلی توانست بر آرمان های خود پافشاری کند، گفت: دلیل این استقامت و پافشاری، پیشرفت های علمی در حوزه های مورد نیاز جامعه کنونی است.

 

حجت الاسلام احتشام پیشرفت های علمی، فرهنگی و آرمانی دینی و انقلابی را مؤلفه اصلی در حفظ اقتدار ملی دانست و گفت: ایران اسلامی با تکیه بر توان داخلی خود می تواند از وابستگی به کشورهای دیگر رها شود./1307/303/ب2

ارسال نظرات