۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۳۲۲۴۸۸

برنامه‌های مراسم تحویل سال نو در مسجد مقدس جمکران

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام ابراهیمی با بیان این که برنامه‌های متنوعی در ایام پایانی سال و نوروز پیش‌بینی شده است، گفت: معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران در زمان تحویل سال نو برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته است.
جمکران

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عباس ابراهیمی، با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز، عنوان کرد: مسجد مقدس جمکران، میزبان خیل کثیر مشتاقان و مسافران نوروزی است که از اقصی نقاط کشور به این مکان مقدس، مشرف می‌شوند.

 

وی با بیان این که برنامه‌های متنوعی در ساعات پایانی سال و لحظه تحویل سال جدید پیش بینی شده است، گفت: این مراسم از ساعت 6 صبح روز یکشنبه (اول فروردین 95) آغاز می‌شود و برنامه‌هایی از جمله قرائت قرآن کریم از سوی قاری بین‌المللی، اجرای تواشیح توسط خادمان مسجد مقدس جمکران، شعرخوانی شاعران آیینی و سخنرانی حجت الاسلام فرحزاد برگزار می‌شود.

 

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: در زمان تحویل سال نو، زیارت آل یاسین و مراسم تحویل از سوی حاج عباس حیدرزاده، مداح اهل بیت علیهم السلام قرائت می‌شود.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این که مراسم قرائت دعای توسل، کمیل و ندبه همراه با سخنرانی و مداحی طبق روال گذشته برگزار می‌شود، عنوان کرد: مراسم قرائت زیارت آل یس هر روز قبل از نماز ظهر در شبستان کربلا برگزار می‌شود./907/102/ب2

 

منبع: روابط عمومی مسجد مقدس جمکران

ارسال نظرات