۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۳۲۲۵۰۲

آغاز طرح آرامش بهاری در امامزادگان آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی از آغاز اجرای طرح آرامش بهاری همزمان با سال جدید در امامزاگان استان خبر داد.
حجت الاسلام مصائبي

حجت‌الاسلام علی مصائبی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز از آغاز اجرای طرح آرامش بهاری همزمان با سال جدید در امامزاگان استان خبر داد و گفت: این طرح همه ساله با استقبال مردمی مواجه می شود.

 

وی با بیان اینکه طرح «آرامش بهاری» همزمان با آغاز سال نو در تمامی امامزادگان استان برگزار می‌شود، گفت: امامزادگان به عنوان یکی از مکان‌های مقدسی است که مسافران نوروزی آن‌ها را برای بازدید و زیارت انتخاب می‌کنند از این رو اداره کل اوقاف چند سالی است که طرح «آرامش بهاری» را برای آماده‌سازی امامزادگان جهت حضور مسافران نوروزی و مردم دیگر برگزار می‌کند.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی افزود: در این طرح از علمای بزرگ دعوت می‌شود تا با حضور در امامزادگان خیمه‌های معرفت و مشاوره و پاسخ به شبهات دینی را فعال کنند.


وی تاکید کرد: این طرح از روز 28 اسفندماه سال جاری تا 15 فروردین ماه سال 95 در تمامی امامزادگان استان برگزار می‌شود و پذیرای تمامی مسافران نوروزی است.


حجت الاسلام مصائبی با اشاره به اهداف برگزاری این طرح اظهار کرد: مهم‌ترین هدف از برگزاری این طرح خدمت رسانی به مردم و آشنایی هر چه بیشتر آنان با اولادائمه(ع) است که متاسفانه در استان‌ها مغفول واقع شده‌اند.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با بیان اینکه در تمامی امامزادگان سطح استان ویژه برنامه تحویل سال برگزار می‌شود، گفت: در امامزاده سیدحمزه تبریز نیز این برنامه به صورت شاخص و زنده از شبکه استانی پخش می‌شود./935/102/ب2

ارسال نظرات