۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۳۲۲۵۶۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حفظ و استمرار امنیت کشور حاصل تلاش های گسترده امنیت آفرینان نظامی و انتظامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان ایمان و اخلاص را رمز موفقیت نیروهای مسلح دانست و گفت: حفظ و استمرار امنیت امروز کشور حاصل وحدت مردم و تلاش های گسترده امنیت آفرینان نظامی و انتظامی است.
ديدار اساتيد، طلاب و روحانيان لرستان با نماينده ولي فقيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، شامگاه سه شنبه، در دیدار با فرمانده انتظامی استان با تبریک سال نو، گفت: امروز امنیت حاکم در ایران اسلامی بی نظیر است.

 

وی با قدردانی از زحمات نیروی انتظامی لرستان در جهت حفظ و برقراری امنیت و آرامش استان، گفت: نیروی انتظامی، نیرویی حاضر در تمام صحنه ها است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه خاطرنشان کرد: امنیت کشور مرهون خون پاک شهدا و ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

 

وی تصریح کرد: حفظ و استمرار این امنیت امروز حاصل وحدت مردم و تلاش های گسترده امنیت آفرینان انتظامی و امنیتی است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان ابراز امیدواری کرد که با حضور و تلاش های نیروی انتظامی ایام نوروز نیز شاهد برقراری این امنیت و آرامش برای مسافران نوروزی و هم استانی ها باشیم.

 

وی با اشاره به نقش آفرینی نیروی انتظامی در جامعه و برقراری نظم و امنیت، عنوان کرد: تلاش این نیروها در چهارشنبه آخر سال، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قابل تقدیر و تشکر است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که ایمان، اخلاص و تجربه نیروهای مسلح رمز موفقیت آنان است، یادآور شد: این ویژگی ها از عناصر قدرت آفرین نیروی انتظامی است.

 

وی در ادامه موفقیت دستگاه ها و نهادهای مختلف را مرهون امنیت موجود دانست و گفت: این امنیت حاصل تلاش های شبانه روزی پلیس است.

 

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: در سایه تلاش و مجاهدت این نیروها کاهش جرایم و دستگیری مجرمان در استان لرستان بسیار چشمگیر است که جای تقدیر دارد.

 

محمد قنبری، فرمانده انتظامی لرستان، در ادامه این دیدار گفت:  برای برقراری امنیت و آرامش مسافران در تعطیلات نوروز از تمام توان و امکانات پلیس استفاده می شود.

 

وی با بیان این که برقراری امنیت در سطح استان لرستان از برنامه های مهم به ویژه در ایام نوروز است، افزود: در راستای  پوشش تفرج‌گاه‌های استان تدابیر لازم اندیشیده شده است./9459/202/ب2

ارسال نظرات