۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۳۲۲۵۷۱
حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری:

راهکارهای علمی تحقق شعار امسال باید طراحی شود

خبرگزاری رسا ـ ‌عضو هیأت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا با بیان این‌که اجرای اقتصاد مقاومتی ضرورت همیشگی نظام اسلامی است، بر طراحی راهکارهای علمی تحقق شعار امسال تأکید کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای تولید حداکثری، مصرف حداقلی و خیرات حداکثری در کشور است.
حجت الاسلام والمسلمين ماندگاري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری، عضو هیأت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا، در برنامه سلام بهار رادیو معارف، به تبیین راهکارهای عملیاتی شدن شعار سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» پرداخت و گفت: دین اسلام بر اساس اندیشه و تفکر بنا شده است و بستر تفکر باید اساس کلام ولایت بنا شود، بنابراین کلام خدا، پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) و ولی فقیه سبب افزایش حکمت در انسان می‌شود.


حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری بر ضرورت توجه مردم به رهنموهای رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: زمانی که ولی امر مسلمین شعاری در نظام اسلامی بیان می‌کنند، باید تمام قشرهای مختلف جامعه همچون دولتمردان، نمایندگان مجلس، مسؤولان، روحانیان و دانشجویان برنامه‌ها و راهکارهای مناسب علمی را برای تحقق این شعار طراحی کنند.

 

عضو هیأت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا بیان کرد: حضرت امام خمینی(ره) بیان کردند که جنگ در رأس امور است، و تمام مردم برای یاری به رزمندگان اسلام به صحنه آمدند، بنابراین جنگ به نتیجه مطلوب رسید.


وی با بیان این که در این زمان نظام اسلامی در جنگ فرهنگی، اقتصادی، علمی، صنعتی و سیاسی با دشمنان اسلام است، گفت: در زمان کنونی کشور با دشمنان قسم خورده روبه‌رو است که هدف اصلی خویش را برای نابودی نظام اسلامی قرار داده‌اند، بنابراین برای کسب موفقیت در این جنگ، باید مسؤولان و نخبگان جامعه هدف اصلی خویش را تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در جامعه قرار دهند.


حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب امسال شعار سال را «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام‌گذاری کردند، افزود: افرادی که زندگی یک نفره دارند یا دارای خانواده و فرزند هستند و حتی دولت که 80 میلیون نفر را اداره می کند باید برای عملیاتی شدن شعار سال راهکارهای مناسبی را برنامه‌ریزی کنند.


وی اجرای اقتصاد مقاومتی را ضرورت همیشگی نظام اسلامی دانست و گفت: تمام مسوؤلان و مردم برای تولید کالای ایرانی و خدمت ملی در جامعه اسلامی تلاش کنند و کشور از ثروت و امکانات به وجود آمده، بیشترین استفاده را می‌کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با بیان این که اقتصاد مقاومتی به معنای تولید حداکثری، مصرف حداقلی و خیرات حداکثری است، ابراز کرد: مردم برای رسیدن کشور به تولید حداکثری و ثروت داخلی باید تمام تلاش خویش را به کار بندند، اما در زندگی شخصی خویش مصرف حداقلی و زاهدانه را مورد توجه قرار دهند و ثروت‌های به وجود آمده در جامعه را صرف خیرات حداکثری در جامعه کنند./998/پ202/ی

ارسال نظرات