۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۳۲۲۵۸۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی زمینه توسعه و شکوفایی اقتصادی را فراهم می کند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی زمینه توسعه و شکوفایی اقتصادی را فراهم می کند.
حجت الاسلام سروستاني

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در جمع خبرنگاران ضمن عرض تبریک سال نو به تمامی هموطنان گفت: امسال سالی است که آغاز و پایان آن مصادف با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و مزین به نام ارزشمند ایشان است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مقام معظم رهبری همان طور که بارها تاکید فرموده اند، امسال را به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کرده اند و این پیام حاکی از عمق اهمیت این موضوع است که با توجه به این که در شرایط پسابرجام قرار داریم و بعضی از مشکلات و موانعی که با غرب داشتیم مرتفع شده اند باید بتوانیم از ابزارها و کالاهای باکیفیت آنها استفاده کنیم.

 

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری تاکید دارند که اگر بناست از مزیت خارجی استفاده کنیم با این محوریت باشد که از توان ان ها و با تکیه بر اندیشه ها و توان داخلی خود در جهت مقاوم سازی اقتصاد استفاده کنیم زیرا اگر تلاش ما در این راستا باشد شرایط خوبی خواهیم داشت.

 

حجت الاسلام سروستانی تاکید کرد: در مدتی که از انقلاب اسلامی گذشته است در عرصه های مختلف دفاعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی رشدهای قابل توجهی داشته ایم و به توان داخلی خود متکی بوده ایم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: اگر وابسته به اجانب باشیم آنها می توانند برای منافع ما دردسرساز باشند ولی اگر با برنامه ریزی مناسب و تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی به جوانان میدان بدهیم زمینه توسعه و شکوفایی اقتصادی را فراهم می کنیم و با استفاده از ظرفیت داخلی آینده درخشانی خواهیم داشت.

 

وی اضافه کرد: کشورهایی که صرفا مصرف کننده هستند اگر زمانی کشورهایی که هم پیمان آن ها هستند بر آن ها فشار بیاورند با مشکلات جدی روبرو می شوند.

 

حجت الاسلام سروستانی تصریح کرد: نکته مهم سخنان مقام معظم رهبری که به آن اشاره کردند اقدام و عمل است که این مسأله بیانگر این است که مسؤولان باید در عمل به اقتصاد مقاومتی ورود کنند نه این که فقط در گفتمان به این شعار پایبند باشیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تاکید کرد: مسؤولان با تاسی از بیانات رهبر معظم انقلاب که راه عزت و نجات مملکت در ان است بتوانند با ارتباطی که با جهان برقرار می کنند و با استفاده از فن آوری و رشد اقتصادی آنها و تکیه بر دانشمندان و جوانان خود زمینه دستیابی به توسعه را فراهم کنند.

 

وی ادامه داد: در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی باید صرفا از شعار و حرف اجتناب کنیم و در عمل به اقتصاد مقاومتی ورود کنیم و تلاش کنیم تا ابزاری که نیاز به تحقق اقتصاد مقاومتی دارند را مهیا کنیم./833/102/ب1

ارسال نظرات