۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۳۲۲۶۲۸

ارائه خدمات رایگان پزشکی در حرم حضرت معصومه

خبرگزاری رسا ـ غرفه مدیریت بهداشت و درمان آستان مقدس حضرت معصومه (س)هر روز در نمایشگاه فاطمی به صورت رایگان به زائران و مجاوران خدمات پزشکی ارائه می دهد.
ارائه خدمات پزشکي رايگان در حرم حضرت معصومه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، غرفه مدیریت بهداشت و درمان آستان مقدس حضرت معصومه (س)هر روز در نمایشگاه فاطمی به صورت رایگان به زائران و مجاوران در چهار زمینه آزمایش قند و فشار خون و قد و وزن خدمات پزشکی ارائه می کند.


براساس آمارهای اعلام شده از سوی آستان مطهر حضرت معصومه(س) روزانه حدود 200 نفر از زائرین با مراجعه به این غرفه خدمات پزشکی دریافت می کنند و در روز اول فروردین و همزمان با مراسم تحویل سال نو حدود دو هزار نفر به درمانگاه خیریه حضرت معصومه(س)مراجعه کرده اند.

همچنین درمانگاه خیریه حضرت معصومه (س) در میدان آستانه و جنب حرم مطهر در طول سال به ویژه در ایام نوروز به صورت شبانه روزی در بخش های مختلف پزشک عمومی، تزریقات، داروخانه، دندانپزشکی، رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه، متخصصین زنان، داخلی و گوش و حلق و بینی به زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت معصومه(س)خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می کند.


لازم به ذکر است، در سال گذشته ماهیانه حدود 55 هزار نفر به واحد های مختلف این درمانگاه مراجعه کرده اند که به طور میانگین حدود 250 نفر از آنان جهت تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان های استان قم اعزام شده اند./968/ت303/س

ارسال نظرات