۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۳۲۲۶۴۷
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری مطرح کرد؛

ضرورت شناسایی ظرفیت‌های داخلی کشور در تحقق اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری رسا ـ ‌عضو هیأت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا با بیان این که ظرفیت‌های داخلی کشور در تحقق اقتصاد مقاومتی شناسایی شود، گفت: ظرفیت‌های ویژه ایران در خودرو سازی و صنایع بزرگ نیست، بلکه در منابع طبیعی، ظرفیتهای دریا و صنایع خرد و جنبش نرم‌افزاری است.
حجت الاسلام  و المسلمين محمد مهدي ماندگاري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری، عضو هیأت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا، امروز در برنامه سلام بهار رادیو معارف، در تبیین راهکارهای عملیاتی شدن شعار سال«اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گفت: دو برابر خاک ایران در 200 سال پیش از سوی کشورهای فرانسه، انگلیس، آلمان و آمریکا به بهانه‌ها مختلف جدا شده است، زیرا که ایران زیر سلطه حکومت طاغوت بوده است، و ظرفیت‌ها و استعدادهای مردم شکوفا نشده بود.


حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی ظرفیت‌ها و استعدادهای مردم شکوفا شده است و در سال 57 انقلاب سیاسی در کشور روی داده، در جنگ تحملیی افزایش توان نظامی در ایران همراه بوده و در سال‌های اخیر بر اساس آموزه‌های انقلاب، بیداری اسلامی در جهان روی داده است.


عضو هیأت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم مبنی بر ضرورت شناسایی ظرفیت‌های ویژه اقتصادی کشور و استعدادهای مردم، بیان کرد: ظرفیت‌های ویژه ایران در خودرو سازی و صنایع بزرگ نیست، بلکه در منابع طبیعی همچون کشاورزی، معادن، ظرفیتهای دریا و صنایع خرد و جنبش نرم‌افزاری است.


وی با بیان این که باید ظرفیت‌های داخلی کشور در تحقق اقتصاد مقاومتی شناسایی شود، گفت: کارشناسان چینی با بررسی امکانات، معادن و کشاورزی موجود در کشور بیان کرده­اند که امکانات موجود ایران برای اداره 300 میلیون نفر کافی است و نیازی به ایجاد صنایع جدیدی نیست، بنابراین دولتمردان نباید برای اداره 80 میلیون نفر مشکل اشتغال، تأمین منابع غذایی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری بیان کرد: با مدیریت رهبر معطم انقلاب و پیروی مردم و مسؤولان نظام از رهنمودهای ایشان درباره اقتصاد مقاومتی، کشور ایران می‌تواند در اقتصاد جهان جزء ده کشور اول جهان قرار گیرید./998/202/ب2

ارسال نظرات