۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۳۲۲۶۸۸
مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه مطرح کرد؛

آشنایی کودکان با مسائل دینی در جوار بقاع متبرکه

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه از برگزاری طرح آرامش بهاری در جوار بقاع متبرکه خبر داد و گفت: تشویق کودکان به مسائل دینی در جوار بقاع متبرکه صورت می گیرد.
1

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، طرح آرامش بهاری به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در جوار بقاع متبرکه و امامزادگان استان کرمانشاه برگزار شد.


حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در حاشیه بازدید از نمایشگاه آرامش بهاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: برپایی غرفه های آرامش بهاری گامی در جهت ارائه خدمات فرهنگی و معنوی به مسافران نوروزی است.


مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در ادامه افزود: تعطیلات نوروزی و حضور مسافران در بقاع متبرکه و امامزادگان فرصتی مناسب در جهت ایجاد پیوند میان مردم و امامزادگان است.


وی از برپایی غرفه های مختلف در جوار بقاع متبرکه خبر داد و تصریح کرد: غرفه قرآن بخوان، جایزه بگیر مخصوص کودکان و نوجوانان است که با قرائت آیات قرآن کریم از هدایای ویژه بهره مند خواهند شد.


حجت الاسلام حسینی اراکی غرفه پاسخگویی به شبهات شرعی را از دیگر خدمات طرح آرامش بهاری خواند و ابراز داشت: مشاوره در مسائل دینی، پاسخگویی به شبهات شرعی، بیان احکام و موارد دیگر در غرفه های معرفت به مردم ارائه می شود.


این مسؤول گفت: تمهیدات لازم برای جذب کودکان و نوجوانان به مسائل دینی در غرفه های آرامش بهاری اندیشیده شده است که می تواند با تشویق کودکان آن ها را به سمت مسائل دینی و اعتقادی متمایل ساخت.


وی خاطر نشان ساخت: طلاب و روحانیان در ایام نوروز به مناطق مختلف اعزام شده و همچنین با برپایی غرفه های پاسخگویی به مسائل شرعی، دین اسلام را ترویج می دهند.


حجت الاسلام حسینی اراکی در پایان بیان داشت: برگزاری برنامه های فرهنگی و همچنین ترویج دین در جوار بقاع متبرکه سازنده ترین و تأثیر گذار ترین روش تبلیغ دین بوده که منجر به تبیین احکام دین می شود./857/202/ب1

ارسال نظرات