۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۳۲۲۷۲۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

تقویت روابط عمومی سبب نشر فرهنگ دینی و ارزش‌های انقلابی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در جمع رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های استان گفت: تقویت روابط عمومی، باعث گسترش فرهنگ دینی و ارزش‌های انقلابی می‌شود.
برازش

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حمید برازش با تبریک فرارسیدن سال نو و نهادینه کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توسط نهادهای فرهنگی و فعالیت در نهادهای فرهنگی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی را توفیق بزرگی دانست و گفت: معرفت افزایی  در خصوص مسائل دینی و فراهم کردن زمینه نشر و گسترش معارف مذهبی کار بسیار مقدسی است که نزد خداوند اجر زیاد دارد.

 

وی اظهار داشت: انسان با ورود در این عرصه، می تواند خدمات دینی بزرگی به جامعه ومردم ارائه دهد که هم در دراز مدت و هم در کوتاه مدت مثمرالثمر است، لذا ما که توفیق خدمت در این نهاد را بدست آوردیم اول باید قدر نقش و جایگاه خود را بدانیم  که چه ماموریت بزرگ و سنگینی به مامحول شده و دوم در انجام وظیفه به نحو احسن اقدام کنیم.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به دستاوردها و خدمات نظام اسلامی و به تبع آن خدمات سازمان تبلیغات در بخش دینی، نقش اخبار و روابط عمومی را مهم و محوری ارزیابی کرد و گفت: امروزه روابط عمومی با استفاده به جا و به موقع از ابزار خبر می تواند، گام های ما را در رسانیدن به اهداف عالیه انقلاب تسریع بخشد، لذا باید از فناوری ها و وسایل ارتباط جمعی در گسترش معارف دینی به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

 

وی در ادامه با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی و اهمیت اطلاع‌رسانی دینی اظهار داشت: ارزش‌های دینی و نظام اسلامی بزرگترین سرمایه مردم و افتخار بزرگی برای مسلمانان است و تقویت و احیاء شعائر مذهبی باعث تقویت و استحکام نظام اسلامی می‌شود.  

 

برازش افزود: در این بین روابط عمومی نقش مهم و تعیین کننده ای دارد، چرا که با انعکاس به جا و صحیح باعث ترغیب مردم و امیدواری آنها می‌شود.

 

وی گفت: امروزه مردم دنیا راغب و تشنه دین و ایدئولوژی هستند و این بهترین فرصت برای نشر و ترویج معارف دینی است که بتوان مردم را از جهالت بیرون آورد و به روشنایی هدایت کرد، لذا باید از این فرصت و موقعیت ممتاز به نحو احسن استفاده کنیم و به خصوص در بخش روابط عمومی به واسطه رابطه تنگاتنگ با مخاطب و الگو برنامه ای جامع داشته باشیم  از این راه می توانیم تحول بوجود آوریم.

 

برازش با تأکید بر استفاده از شیوه های علمی و صحیح و فناوری های نوین در ارتباطات گفت: جذب مخاطب و انتقال مفاهیم دینی یک موفقیت بزرگ است و اگر در این مسیر از شیوه های صحیح استفاده کنیم در جذب مخاطب موفق تر خواهیم بود و بازده ای بهتر خواهیم داشت./1325/د102/ی

 

منبع: سازمان تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات