۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۳۲۲۷۲۳
امام جمعه موقت هرمز:

تأمین نیازهای کشور بدون وابستگی به دیگران هدف اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت هرمز، اقتصاد مقاومتی را مهم ترین راه برطرف کردن مشکلات اقتصادی جامعه دانست و گفت: تأمین تمامی نیازهای مردم و کشور در بخش‌های مختلف در داخل کشور و بدون وابستگی به خارج از مرزها و استکبار جهانی، هدف اصلی اقتصاد مقاومتی است.
اقتصاد مقاومتي

حجت‌الاسلام عبدالحمید گلزاری امام جمعه موقت هرمز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با اشاره به اهمیت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، گفت: توانایی مسؤولان در اداره بخش های مختلف کشور در صورت تحریم دشمنان و بدون وابستگی به دیگران به معنای اقتصاد مقاومتی است.

 

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال 95 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل افزود: رهبر معظم انقلاب در راستای توجه به ارزش‌ها و ارائه راه حل مشکلات اقدام به نامگذاری سال‌ها کرده اند.

 

امام جمعه موقت هرمز، اقتصاد و مشکلات معیشتی را مشکل اصلی امروزی مردم در ایران اسلامی عنوان کرد که توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مهم ترین راه حل آن است.

 

وی با تاکید بر اینکه با تقویت تولید داخلی می‌توان بر بحران بیکاری فائق آمد تصریح کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی نقشی موثر و اثرگذار در رونق اقتصادی دارد.

 

حجت الاسلام گلزاری با اشاره به اهداف تحقق اقتصاد مقاومتی بیان داشت: تامین تمامی نیازهای مردم و کشور در بخش‌های مختلف در داخل کشور و بدون وابستگی به خارج از مرزها و استکبار جهانی، هدف اصلی اقتصاد مقاومتی است.

 

وی همچنین تاکید کرد: در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی باید همه دست به دست هم دهیم و در حمایت از تولیدات داخلی تلاش کنیم.

 

 

امام جمعه موقت هرمز با بیان اینکه منظور از اقتصاد مقاومتی واقعی، یک اقتصاد مقاومتی فعال و پویاست نه یک اقتصاد منفعل و بسته، تصریح کرد: مقاومت برای دفع موانع پیشرفت و کوشش در مسیر حرکت و پیشرفت تعریف می‌شود.

 

حجت الاسلام گلزاری در ادامه با تاکید بر اینکه برای دستیابی به تحقق اقتصاد مقاومتی و خروج از رکود اقتصادی نباید چشم طمع به بیگانگان داشت بیان کرد: تجربه 37 ساله ایران اسلامی و کشورهای مستقل، ثابت کرده که خیری از آمریکا و غرب به دیگران نمی‌رسد./851/302/ب1

ارسال نظرات