۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۳۲۲۷۴۷

امام جمعه شهرکرد از روند اجرایی احداث زائرسرای استان چهارمحال و بختیاری در مشهد بازدید کرد

خبرگزاری رسا ـ جمعی از مسؤولان ارشد چهارمحال و بختیاری از جمله نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار از روند اجرایی احداث زائرسرای این استان در مشهد مقدس بازدید کردند.
بازديد مسؤولان استان چهارمحال و بختياري از روند اجرايي احداث زائرسراي اين استان در مشهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، صبح امروز جمعی از مسؤولان ارشد چهارمحال و بختیاری، از جمله نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار از روند اجرایی احداث زائرسرای این استان در مشهد مقدس بازدید کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در این بازدید بر لزوم پیگیری مستمر و جدی امورات ساخت زائر سرای استان از طریق دستگاه های مربوطه تأکید کرد.

 

وی با تأکید بر ضرورت فعال سازی همه ظرفیت های استان برای ساخت زائرسرا در مشهد تصریح کرد: افزون بر اعتبارات استانی و جذب منابع مالی از کارخانجات صنعتی و تجاری باید از ظرفیت های مردمی به ویژه در شهرستان ها برای ساخت این مرکز کمک و یاری گرفته شود.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که این حرکت پسندیده یک احساس تعلق مردمی نسبت به این زائرسرا ایجاد می کند، خاطرنشان کرد: با تقسیم بندی طبقات این زائرسرا متناسب با ظرفیت و جمعیت هر شهرستان، می توان زمینه را برای همکاری و جذب کمک های مردمی فعال کرد.

 

قاسم سلیمانی، استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به این که عملیات اجرایی احداث زائرسرای این استان در مشهد مقدس، 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: تاکنون برای احداث این ساختمان، 22 میلیارد ریال هزینه شده است.

 

وی اظهار داشت: زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس، در زمینی به وسعت 700 متر مربع، زیربنای پنج هزار و 500 متر مربع و در هشت طبقه احداث می شود.

 

خدابخش مرادی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس، به منظور تسهیل در اسکان نیازمندان و زائران کم بضاعت در حال ساخت است.

 

مرادی با بیان این که با بهره برداری از این زائرسرا، خدمات رسانی به زائران چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس ارتقا می یابد، خاطرنشان کرد: واحدهای اقامتی زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس، به صورت سوئیت ساخته و استفاده می شود./9457/202/ب1

ارسال نظرات