۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۳۲۲۷۵۶

فعالیت 300 مبلغ به مناسبت ایام نوروز در لرستان

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: تا 15 فروردین ماه 300 مبلغ خواهر و برادر در مناطق استان حضور داشته و مشغول فعالیت هستند.
غلامي تبليغات لرستان

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: این نهاد در مناسبت های مختلف نسبت به اعزام مبلغ و حضور بین اقشار جامعه اقدام می کند.

 

وی با بیان این که حضور و فعالیت مبلغان در جامعه به ویژه بین نسل جوان نقش بسزایی در جهت پاسخگویی به شبهات دینی جوانان دارد، افزود: مبلغان اعزامی با حضور بین اقشار مردم در راستای پر رنگ کردن ارزش ها و تقویت اعتقادات جوانان گام های مؤثری بر می دارند.

 

حجت الاسلام غلامی با اشاره به تلاش دشمن در عرصه ها گوناگون و ضربه زدن به اعتقادات و باورهای جوانان بیان کرد: آگاه سازی جوانان از دسیسه ها و هدف دشمن مهم ترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی است.

 

وی در ادامه با اشاره به حضور چشمگیر مردم در ایام نوروز در مکان های فرهنگی و گردشگری گفت: در این راستا 300 مبلغ خواهر و برادر در اماکن عمومی و گردشگری حضور دارند.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: مبلغان اعزامی تا 15 فروردین ماه در مساجد، حسینیه‌ها، مراکز و اماکن فرهنگی مذهبی، پایگاه‌های مقاومت، اماکن عمومی گردشگری و امامزادگان حضور دارند.

 

وی پاسخ گویی به شبهات دینی و اعتقادی مردم به ویژه نسل جوان، بیان احکام و معارف دینی، مشاوره و تبیین شعار سال را از جمله فعالیت مبلغان اعزامی بیان کرد.

 

حجت الاسلام غلامی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی، اقامه نماز جماعت و اهدا بسته‌های فرهنگی از دیگر فعالیت های مبلغان اعزامی در مکان های دینی، فرهنگی و گردشگری است.

 

وی یادآور شد: اعزام مبلغان و مستقر شدن در مراکز اقامتی گردشگری با همکاری نهاد آموزش و پرورش، اوقاف و حلال احمر استان لرستان صروت گرفته است./9451/302/ب1

ارسال نظرات