۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۳۲۲۷۷۴

برگزاری مسابقه حفظ حدیث نماز در نمایشگاه فاطمی

خبرگزاری رسا ـ مسابقه حفظ حدیث نماز در نمایشگاه فاطمی حرم حضرت معصومه(س) همه روزه با حضور زائران و مجاورن آستان بانوی کریمه برگزار می شود.
مسابقه حديث نماز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، واحد اقامه نماز حرم حضرت معصومه(س) در غرفه مدیریت حرم نمایشگاه فاطمی اقدام به برگزاری مسابقه حفظ حدیث و مسابقه مکتوب پنج سوالی از احادیث نماز کرده است.


بازدیدکنندگان از این غرفه چنانچه پنج حدیث از احادیث به نمایش درآمده در نمایشگاه را حفظ کنند به صورت حضوری جایزه ای به آنان اهدا شده و افراد در هر گروه سنی می توانند در این مسابقه شرکت کنند.


همچنین چنانچه افراد به پنج سوال مکتوب که پاسخ هایشان در تابلوهای نمایشگاه موجود است جواب صحیح بدهند در پایان کار نمایشگاه به قید قرعه جوایز ارزنده ای چون کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، چادر نماز، سجاده و جوایز نفیس دیگری به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.


لازم به ذکر است، نمایشگاه فاطمی در صحن جامع فاطمی حرم مطهر حضرت معصومه (س) در شهر مقدس قم از پنج شنبه 27 اسفند 1394 تا جمعه 13 فروردین صبح ها از ساعت 9:30 تا 14:30 و عصر ها از ساعت 16:30 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان و زائران آستان بانوی کریمه است./968/پ203/س

ارسال نظرات