۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۳۲۲۷۸۶
نماینده خبرگان رهبری:

اقتصاد مقاومتی تنها با اقدام و عمل محقق می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر برنامه‌ریزی سران سه قوه برای تحقق شعار سال، گفت: اقتصاد مقاومتی تنها با اقدام و عمل محقق می شود.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، امام جمعه مراغه

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به شعار سال که از سوی رهبر انقلاب با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب به دنبال شکوفایی اقتصاد کشور هستند.

 


وی با بیان این‌که مجلس شورای اسلامی باید در نزدیک ترین زمان برنامه های تحقق این شعار را تدوین و دولت نیز آن ها را اجرایی کند، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی، اقدامی عملی در راستای سیاست های اقتصادی کشور است که رهبر معظم انقلاب در چند سال گذشته بر اجرای آن تاکید داشته اند.

 


نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر برنامه‌ریزی سران سه قوه برای تحقق شعار سال گفت: اتکا نکردن به اقتصاد نفتی، مهم ترین ماهیت اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری است که باید تدابیر لازم برای تحقق این آرمان اندیشیده شود.

 


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی، ادامه داد: مصرف تولیدات داخلی، افزایش صادرات، شناسایی و اتصال به بازارهای جهانی و تمرکز در بسته بندی تولیدات داخلی، زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی است و مردم نیز باید در این مسیر همگام با مجلس شورای اسلامی و دولت باشند.

 


امام جمعه مراغه با تأکید بر این‌که اقتصاد مقاومتی تنها با اقدام و عمل محقق می شود، افزود: مطالبات رهبر معظم انقلاب همیشه چراغ راه برای شکوفایی و پیروزی انقلاب اسلامی بوده است، تحقق سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی لازمه حرکت ملی در این راستاست، در حقیقت هم مردم، هم مسؤولان اجرایی و هم مجلس بایستی بر حمایت از تولید داخل اهتمام داشته باشند.

 


وی با بیان این‌که نباید به رهنمودهای رهبری نگرشی شعاری داشت، خاطرنشان کرد: امروز زمان عمل است، مسؤولان باید تک تک سفارش های معظم له را در میدان عمل اجرایی کنند تا موجبات رضایت مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی فراهم شود.

 


نماینده خبرگان رهبری با اشاره به این‌که فرمایشات رهبر انقلاب مایه دلگرمی دولتمردان است، تصریح کرد: دولت باید از این حمایت رهبری برای انجام تمامی ماموریت های خود استفاده کند، خواست رهبری نظام نگرش جهادی و عزم ملی در عرصه اقتصاد است.

 


امام جمعه مراغه روی سخن رهبر انقلاب اسلامی را تمامی مردم و مسؤولان نظام در هر سه قوه دانست و گفت: بهبود شرایط کسب و کار و حمایت از تولید داخل لازمه اقتصاد پویاست، اگر ایشان امسال را با نام اقتصاد بار دیگر نامگذاری کردند، نشان از اهمیت بهبود شرایط اقتصادی کشور است.

 


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این‌که تأکید دوباره رهبر انقلاب بر اقتصاد مقاومتی پیامی مهم برای مسؤولان است، افزود: پیروی از رهنمودهای ولایت فقیه از ضرورت های موفقیت انقلاب اسلامی و دولت است، هرگونه انحراف در این مسیر موجب ضرر و خسران خواهد بود./935/302/ب1

ارسال نظرات