۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۳۲۲۸۰۶
مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد خبر داد؛

تحصیل 95 طلبه در مدرسه علمیه رضویه خرم آباد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد از تحصیل 95 طلبه در سطح یک در این مدرسه علمیه خبر داد.
 مدارس علميه

حجت الاسلام محمد ولی پور، مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد، در گفت و گو با خبرگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: این مدرسه علمیه به مدت پنج سال است که فعالیت خویش را آغاز کرده است.

 

وی با بیان این که با توجه به ظرفیت مدرسه هر سال بین 20 تا 30 نفر پذیرش می شود، افزود: در طول این پنج سال فعالیت هر سال تحصیلی جدید یک پایه افزوده شده است.

 

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به تحصیل 95 طلبه در مدرسه علمیه رضویه خرم آباد اظهار داشت: به مناسبت سال تحصیلی جدید نیز 25 طلبه در پایه اول پذیرش می شود.

 

وی از نحوه پذیرش طلاب نو ورود سخن گفت و خاطرنشان کرد: هم اکنون داوطلبان می توانند با ورود به سایت حوزه و مراجه به واحد آموزش نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان با اشاره به این که مهلت نام نویسی شرکت در آزمون ورودی حوزه های علمیه تا 15 فروردین ماه ادامه دارد، گفت: در آزمون کتبی سطح علمی و توانایی داوطلبان با توجه به منابع آزمون سنجیده می شود.

 

وی یادآور شد: در جهت سنجش استعداد داوطلبان ورود به مدارس علمیه نیز یک مصاحبه حضوری از سوی مدارس برگزار می شود و افرادی که امتیاز کافی را کسب کنند در دوره یک ماهه اختبار و تثبیت شرکت می کنند.

 

حجت الاسلام ولی پور بیان داشت: در دوره آموزشی اختبار و تثبیت طلاب نو ورود با محیط حوزه و دروس ابتدایی آشنا می شوند و اخلاق داوطلبان مورد توجه قرار می گیرد.

 

وی در ادامه یادآور شد: در طول دوره یک ماهه اختبار و تثبیت تست های روانشناسی ویژه طلاب برگزار می شود.

 

مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد بیان کرد: پس از پایان دوره آموزشی اختبار و تثبیت افراد توانمند و با استعداد جذب حوزه شده و کسانی که توانایی لازم در این زمینه را ندارند به مدارس معرفی می شوند.

 

حجت الاسلام ولی پور هدف از برگزاری آزمون ها و دوره های آموزشی را جذب افراد توانمند و ارتقای سطح علمی مدارس علمیه عنوان کرد./9459/302/ب1

ارسال نظرات