۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۳۲۲۸۵۵
همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا؛

مراسم عید اول آیت الله واعظ طبسی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم عید اول آیت الله واعظ طبسی(ره) با حضور عموم مردم شریف و انقلابی مشهد مقدس برگزار می شود.
آيت الله واعظ طبسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم عید اول عالم وارسته آیت الله واعظ طبسی، تولیت فقید آستان قدس رضوی در روز چهارشنبه 11 فروردین از ساعت 9 تا 11 در حسینیه امام رضا(ع) واقع در خیابان شهید هاشمی نژاد، کوچه ناظر برگزار می شود.

 

به همین منظور از عموم امت شریف و ولایت مدار، به ویژه زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی دعوت شده است تا در این مراسم شرکت کنند.

 

یادآور می شود، آیت الله واعظ طبسی هفتم اسفندماه 1394 پس از شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حرم مطهر رضوی، به دلیل ایست تنفسی به بیمارستان امام رضا منتقل و در آنجا بستری شد و پس از یک هفته بستری در بیمارستان که تحت نظر تیم پزشکی در بخش مراقبت های ویژه قرار داشت، علی رغم تلاش های فراوان کادر درمانی 12 اسفند به دیدار حق شتافت.

 

گفتنی است؛ آیت الله عباس واعظ طبسی پس از پیروزی انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی(ره) به عنوان نماینده معظم له در خراسان بزرگ و تولیت آستان قدس رضوی منصوب و پس از رحلت امام، این حکم از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تایید شد.


آیت الله واعظ زبسی افزون بر خدمت در بارگاه مقدس رضوی در نهادهای مقدسی مانند مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس خبرگان رهبری و حوزه علمیه خراسان توفیق خدمتگزاری به نظام را داشت./1310/202/ب1

ارسال نظرات