۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۳۲۲۹۲۷
همزمان با میلاد حضرت زهرا صورت گرفت؛

بازگشایی موزه حرم حضرت معصومه

خبرگزاری رسا ـ درب های موزه آستان مقدس قم صبح امروز با حضور تولیت آستان مقدس و زائران و مجاوران پس از مرمت به روی بازدیدکنندگان بازگشایی شد.
موزه آستان مقدس قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، درب های موزه آستان مقدس قم امروز  و همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) با حضور تولیت آستان مقدس و زائران و مجاوران پس از تعمیر به روی بازدیدکنندگان بازگشایی شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) پیش از ظهر امروز در حاشیه این مراسم، ضمن تقدیر از زحمات دست اندرکاران موزه گفت: تغییرات اساسی که در یک ماه گذشته با همت همکاران آستان و افراد متخصص خارج از آستان انجام شده است، با کمترین هزینه اتفاق افتاده است که این نشان از توان داخلی مجموعه آستان در انجام فعالیت های تخصصی دارد.
 
وی با دعوت از علاقه مندان به آثار موزه ای برای بازدید از موزه آستان مقدس قم افزود: افرادی که در گذشته از این آموزه بازدید کرده اند اگر امروزه به طور مجدد از موزه بازدید داشته باشند متوجه تغییرات محسوسی در چیدمان اشیا نفیس موزه خواهند شد.
 
تولیت آستان حضرت معصومه(س) با ابراز امیدواری نسبت فراهم شدن جایگاه بهتری برای موزه آستان تصریح کرد: این امر با همکاری و همراهی مسؤولان استان امکان پذیر خواهد شد تا مکان بهتری برای این موزه آستان که آثار نفیسی در آن نگهداری می شود ایجاد شود./968/پ203/س
ارسال نظرات