۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۳۲۲۹۸۳
امام جمعه کوهرنگ:

12 فروردین مهر تأییدی بر اصالت جمهوریت و اسلامیت نظام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کوهرنگ گفت: برگزاری انتخابات متعدد و دخالت مردم در امور مختلف نشان روشنی از حاکمیت مردم‌سالاری دینی و استقرار جمهوریت و اسلامیت نظام بود که به معنای واقعی دنیا را نیز به حیرت و تعجب واداشته است.
امام جمعه کوهرنگ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام سیدشهاب الدین طباطبایی، امام جمعه کوهرنگ، پنجشنبه شب در ویژه برنامه بزرگداشت سالروز 12 فروردین ماه که حسینیه محمدرسول الله(ص) شهر چلگرد برگزار شد، اظهار داشت: با هدایت‌ها و رهبری‌های امام راحل در سال 57 انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و آن حضرت به سرعت زمینه برگزاری همه پرسی را فراهم کرد تا خود مردم با میل و رغبت قالب نظام خود را تعیین کنند تا زمینه برای تثبیت پایه‌های انقلاب اسلامی فراهم آید.

 

وی تصریح کرد: امام راحل با احترام به رأی مردم و اختیار دادن به آن ها انقلاب اسلامی را به عنوان نظام حاکم بر این کشور به عنوان رأی بالای مردم برگزیده و در این 37 سال نظام جمهوری اسلامی ایران با ارکان و مبانی دینی، اعتقادی و شرعی توانسته خواسته‌ها و مطالبات واقعی مردم را برآورده کند.

 

امام جمعه کوهرنگ گفت:‌ هر چند این کشور در گذر از مشکلات با فراز و فرود‌هایی روبه‌رو بوده اما نقش تعیین‌کننده مردم در حاکمیت جمهوری اسلامی ایران و در صحنه‌هایی که پشتیبانی واقعی از آن انجام شده به خوبی میل و رغبت‌شان را به برقراری چنین حاکمیتی نشان دادند.

 

این مقام مسؤول افزود: برگزاری انتخابات متعدد و دخالت مردم در امور مختلف نشان روشنی از حاکمیت مردم‌سالاری دینی و استقرار جمهوریت و اسلامیت نظام بود که به معنای واقعی دنیا را نیز به حیرت و تعجب واداشته است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: این ملت در عمر پربرکت جمهوری اسلامی به تمام بدخواهان نشان دادند که با ابطال حاکمیت شاهنشاهی در سده‌های گذشته این بار به استقرار نظامی رأی دادند که مبنای آن اراده خود مردم در انتخاب رییس‌ جمهور، نمایندگان مجلس و حتی پارلمان‌های محلی و منطقه‌ای است.

 

حجت الاسلام طباطبایی اضافه کرد: این قالب حاکمیت در حقیقت مهر تأییدی بر اصالت جمهوریت و اسلامیت این نظام زده و در نقطه مقابل رد حاکمیت ایسم‌های خارجی بود که به عناوین مختلف از سوسیالیسم گرفته تا کاپیتالیسم بر نظر واهی و بیهوده بوده است.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوهرنگ ادامه داد: ما امروز باید افتخار کنیم که چنین حاکمیتی زمینه ظهور و بروز اراده ملت را به بهترین شکل فراهم کرده و در نقطه مقابل حاکمیت دشمنان را نیز متزلزل کرده است.

 

این مقام مسؤول با اشاره به مقاطع مختلف پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران بهترین و شایسته‌ترین قالب نظامی است که همه آزادی‌خواهان دنیا امروز به وجود آن افتخار می‌کنند./9457/202/ب1

ارسال نظرات