۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۳۲۲۹۹۰
امام جمعه بابل:

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند عزمی جهادی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل با بیان این مطلب که تعطیلات زیاد و خوی رفاه طلبی برای اقتصاد بیمار ما به شدت خطرناک است، گفت: عمل به اقتصاد مقاومتی نیازمند تلاشی جهادی برای بازسازی اقتصاد کشور است.
امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به روزهای پایانی تعطیلات سال جدید، گفت: سال 95 سال برنامه ریزی، کار و تلاش همگانی برای رسیدن به پیشرفت های بزرگ اقتصادی بر اساس الگوی اقتصاد مقاومتی است.

 

وی افزود: اقدام وعمل به اقتصاد مقاومتی نیازمند به تلاش و شتاب گسترده جهادی برای بازسازی اقتصاد داخلی است.

 

مسؤول شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل با تأکید بر اقدام عملی برای اقتصاد مقاومتی از سوی دولت، اظهار داشت: نشاط و شتاب علمی توأم با  تلاش و کار برای بازسازی اقتصاد بر اساس الگوی اقتصاد مقاومتی صورت بگیرد.

 

وی با اشاره به ظرفیت های بالقوه شهرستان بابل بر لزوم تهیه سندی جامع بر اساس اقتصاد مقاومتی و اقدام علمی مناسب برای شکوفایی اقتصادی، تاکید کرد: برای انجام اوامر مقام معظم رهبری برای اقتصاد مقاومتی در شهرستان بابل باید برنامه های مدونی با تلاش جهادی مسؤولین و مردم برای شکوفایی اقتصاد و رفع معضل بیکاری انجام شود.

 

حجت الاسلام روحانی تعطیلات زیاد را برای کشوری سمی مهلک دانست و تصریح کرد: تعطیلات زیاد و خوی رفاه طلبی برای اقتصاد بیمار ما به شدت خطرناک است.

 

امام جمعه بابل با اشاره به آزمایش های موشکی سپاه پاسداران و بازتاب های گسترده آن، اظهار داشت: حق طبیعی کشور ما در مقابل دشمنان گرگ صفت، تجهیز کشور به سلاحهایی مانند موشک های پیشرفته است که خاصیت بازدارنگی دارد.

 

وی افزود: اگر این امکانات و تجهیزات دفاعی نبود دشمنان بسیار پیشتر از این به جای مذاکره، به کشور ما حمله می کردند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نتایج اجرای برجام، گفت: تجربه تلخ برجام که موجب محرومیت ما از غنی سازی، پیشرفت های هسته ای شد، در عمل تاکنون دستاوردی برای کشور ما  نداشته است و کشورهای غربی به تعهدات خود عمل نکردند.

 

وی ادامه داد: دشمن می خواهد با تجربه به دست آمده در برجام، برجام های دیگری را با ابزارهایی نظیر تحریم و فشار تحمیل کند.

 

امام جمعه بابل با انتقاد شدید نسبت به برخی اظهارات در خصوص عدم نیاز کشور به فناوری موشکی، اظهار داشت: برخی افراد متأسفانه با دهن های آلوده زبان دشمن در کشور شده اند و عدم نیاز کشور به فناورهای پیشرفته موشکی از فکر احمقانه آنان برمی خیزد.

 

وی افزود: منطق حاکم جهان منطق زورگویی و تحریم است و اگر قدرتمند نباشیم به راحتی در معرض فشار و تهاجم قدرتهای دیگر قرار می گیریم.

 

حجت الاسلام روحانی بر لزوم هوشیاری همه آحاد ملت  در مقابل نفوذ جریان فکری دشمن در کشور تاکید کرد و گفت: هوشیاری، بصیرت و همبستگی همه آحاد ملت می تواند راه نفوذ دشمنان به کشور را مسدود نماید./1313/201/ب2

ارسال نظرات