۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۳۲۲۹۹۹
خطیب جمعه کرمان:

تقویت نیروی دفاعی در هر شرایطی ضروری و مهم است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کرمان گفت: باید نیروی دفاعی به قدری تقویت شود که هیچ قدرتی نتواند ما را تهدید کن,د حتی اگر قوی ترین اقتصاد را داشته باشیم باید نیروی دفاعی قوی داشته باشیم تا از هیچ قدرتی مرعوب نشویم.
حجت‌الاسلام محمد قاسمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان حجت الاسلام محمد قاسمی, امام جمعه موقت کرمان  ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه کرمان با اشاره به روز جمهوری اسلامی, گفت: ملت ما قدردان زحمات مردمان انقلابی و شهدا به ویژه امام خمینی هستند و در این روز جمهوری اسلامی را به عنوان حکومت خود انتخاب کردند.

 

وی ادامه داد: اقدام و عمل در سال 95 برای تحقق اقتصادی مقاومتی نیت اصلی مقام معظم رهبری است؛ علاوه بر این قوای سه گانه مردم هم باید پای کار بیایند و آماده شوند تا اقتصاد مقاومتی را عملی کنند.

 

خطیب جمعه کرمان گفت: آمریکایی ها به دنبال القای این تفکر هستند که برای پیشرفت اقتصادی یک بیشتر نداریم و آن اینکه شرایط آمریکا را قبول کنیم و تسلیم شویم و در غیر این صورت فشار اقتصادی را تحمل کنیم؛ اما ما راه دیگری برای خودمان انتخاب می کنیم و آن اقتصاد مقاومتی است که با مقاومت در برابر استکبار اقتصاد خود را قوی خواهیم کرد.

 

وی اظهار داشت: آن ها می خواهند از همین راه برجام پیش آیند و مسأله برجام های 2 و 3 را مطرح می کنند تا قدم به قدم پیش آیند؛ ما راه خود که راه اسلام باشد را پیش می گیریم و به خود اتکا می کنیم، همانطور که روزگاری می توانستیم موشک های ارزان خریداری کنیم اما تصمیم گرفته شد که خودمان تولید کنیم و موفق شدیم.

 

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به صحبت های اخیر مقام معظم رهبری، گفت: باید نیروی دفاعی خود را تقویت کنیم حتی اگر قوی ترین اقتصاد را هم داشته باشیم اگر با قدرت دفاعی می توانیم به طور کامل مقاومت کنیم؛ کشور ژاپن یکی از بهترین اقتصاد ها است اما چون نیروی دفاعی ندارد همیشه مرعوب است.

 

وی اظهار داشت: ما با اقتصاد مقاومتی می توانیم به شکوفایی برسیم و اقتصاد خود را از خطرات بیگانگان نجات دهیم.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: در دعای تحویل سال از خداوند می خواهیم حال ما را دگرگون کند زیرا خداوند دگرگون کنند قلب ها است؛ باید سعی کنیم که هر سال خود را متحول کنیم و برچسب های اخلاقی را روی خود بچسبانیم؛ اگر سال قبل خصوصیت ناشایستی داشتیم آن را در سال جدید رفع کنیم و اگر خصوصیت مثبتی را در خود نداشتیم سعی کنیم آن را ایجاد کنیم و این گونه به یاری خداوند تحولی در ما ایجاد می شود./9704/201/ب2

ارسال نظرات